Temný svět - vlci

71 8 18
                                    

Jméno: Raven
Pohlaví: vlčice
Věk: 3 roky
Smečka: Noční lovci
Postavení: Alfa samice
Povaha: Raven je celkem milá, ale někdy přísná vlčice, která ctí zákony smečky. Umí se rychle rozhodovat a nikdy nejedná bezhlavě. Předtím, než něco udělá, si to vždy nejdříve řádně promyslí a zvažuje, jaké by byly následky jejích činů. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Smečka je u ní na prvním místě a vždy se snaží dělat vše pro její dobro. Ničeho se nezalekne a dokáže si poradit skoro se vším. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a pro své blízké by vyla schopná riskovat i vlastní život. Je na ni spolehnutí, takže vždy dodrží své slovo. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet. Bojům se snaží vyhnout a bere je až jako poslední řešení. K cizincům a vlkům z jiných smeček se chová nedůvěřivě, ale ne nepřátelsky. Nebývá snadné získat si její důvěru, ale ty, kterým věří, by nikdy nezradila. Když ji někdo jednou zradí, bývá takřka nemožné získat si její důvěru zpátky. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je dost silná a umí dobře bojovat, ačkoliv se bojům snaží vyhýbat. Ke velmi dobrá v lovu a v boji ji nebývá snadné porazit. Má ráda vodu a umí dobře plavat. Umí také lovit ryby, které jsou zároveň její oblíbenou kořistí. V noci dokáže být velmi nenápadná. Jako jedna z mála zná Shadowovu pravou tvář.
Minulost: Od narození žije ve smečce.
Rodina:
Shadow - bratr (Beta samec)
Druh: Alfa samec
Potomci: nemá, ale v budoucnu by chtěla
Přátelé: Shadow, Snow, Aglaja, Veverka
Nepřátelé: Gray
Popis vzhledu: štíhlá temně černá vlčice s elegantní postavou, hustou srstí a neobvyklýma nebesky modrýma očima
Vzhled:

Rodina: Shadow - bratr (Beta samec)Druh: Alfa samecPotomci: nemá, ale v budoucnu by chtělaPřátelé: Shadow, Snow, Aglaja, VeverkaNepřátelé: GrayPopis vzhledu: štíhlá temně černá vlčice s elegantní postavou, hustou srstí a neobvyklýma nebesky modrým...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Shadow
Pohlaví: vlk
Věk: 3 roky
Smečka: Noční lovci
Postavení: Beta samec
Povaha: Shadow je celkem tichý a nespolečenský vlk. Není příliš přívětivý a dokáže se snadno naštvat, avšak umí se ovládat. Dalo by se říct, že je navenek celkem chladný. Nedává totiž příliš najevo své emoce, ale to jen kvůli tomu, že nechce, aby si o něm ostatní mysleli, že je slabý. Hluboko uvnitř je totiž poměrně citlivý, ale skrývá to. Tuto jeho pravou stránkou znají jen jeho nejbližší a to jeho družka se sestrou. Nemá rád cizince a vlky z jiných smeček. Chová se vůči nim nedůvěřivě a někdy i nepřátelsky, avšak nesnaží se vyvolávat spory. Je dost nedůvěřivý, takže bývá těžké získat si jeho důvěru, zároveň však snadné o ni přijít. Nedává druhé šance a když ho někdo zradí, bývá nemožné získat si jeho důvěru zpátky. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný a umí dobře bojovat. Také je dost rychlý a vytrvalý. V boji bývá těžké ho porazit. Rád útočí ze zálohy a využívá momentu překvapení, což se mu daří díky jeho tiché chůzi a tomu, že je dobrý v plížení. Rád loví nebo útočí za tmy, protože díky jeho tmavé srsti pak není téměř vůbec vidět. Nesnáší horko. Pro svou družku by byl ochotný udělat cokoliv. V případě nebezpečí by byl schopný i riskovat vlastní život.
Minulost: Od narození žije ve smečce.
Rodina:
Raven - sestra (Alfa samice)
Družka: Corpse (Beta samice)
Potomci: nemá, záleží na tom, zda by je chtěla jeho družka
Přátelé: Raven, Snow, Han
Nepřátelé: Gray, Veverka
Popis vzhledu: velký temně černý vlk se svalnatou postavou, hustou srstí a jasně žlutýma očima, má jizvu na rameni
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat