Jméno: Tamaki
Pohlaví: fena
Věk: 2 roky
Plemeno: Belgický ovčák malinois
Postavení: normální člen (nováček)
Smečka: Pouliční
Povaha: Tamaki je velice milá a přátelská fena, která má ráda společnost a nesnáší samotu. Ráda komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží, co slíbí. Je dost zbrklá a často jedná bezhlavě, kvůli čemuž se někdy dostává do problémů nebo něco pokazí. Když ale něco pokazí, vždy se za to omluví a snaží se to nějak napravit. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi dobře vycházet. Respektuje výše postavené psy a na nikoho si nedovoluje. K cizincům bývá často celkem důvěřivá, ale když jí někdo jednou zradí, bývá těžké získat si ji zpátky. Své smečce je oddaná a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá a též až překvapivě silná. Má velmi štíhlou a elegantní, ale celkem svalnatou postavu. Umí dobře lovit a lov ji baví. V boji je spíše průměrná, ale dokáže se ubránit případnému nebezpečí. Má slabost pro štěňata. Baví ji si s nimi hrát a ráda pomáhá matkám s jejich hlídáním. Chtěla by si najít druha, se kterým by později mohla mít štěňata.
Minulost: Narodila se ve velmi početném vrhu deseti štěňat, z nichž se narodila jako poslední, proto byla nejmenší a nejslabší. Mnozí pochybovali o tom, že přežije, ale ona to zvládla a vyrostla z ní silná fena. Původně se měla stát policejním psem, ale kvůli její až příliš milé povaze se jím nakonec nestala a místo toho se stala mazlíčkem. Více než rok žila spokojený život mazlíčka, ale pak se vše změnilo se smrtí její majitelky. Skončila v útulku, ze kterého však po pár dnech utekla a stala se tulačkou. Několik měsíců se toulala ulicemi města, dokud před nedávnem nenarazila na smečku pouličních psů, která ji přijala mezi sebe.
Rodina:
Jackie - matka (mazlíček)
Rover - otec (policejní pes)
Taipan - bratr (policejní pes)
Taki - bratr (mazlíček)
Tango - bratr (policejní pes)
Torin - bratr (policejní pes)
Tara - sestra (policejní pes)
Taiga - sestra (mazlíček)
Taira - sestra (policejní pes)
Taiwa - sestra (mazlíček)
Thalia - sestra (mazlíček)
Druh: nemá
Potomci: nemá
Vzhled:Jméno: Zahir
Pohlaví: pes
Věk: 6,5 roku
Plemeno: Beauceron
Postavení: tulák
Smečka: žádná
Povaha: Zahir je už od pohledu velmi přísný pes, který si stojí za svým a slitování je u něj nemožné najít. Už jen svým zjevem vyvolává v mnohých strach a respekt, proto si na něj obvykle nikdo nedovoluje. Je nepředvídatelný a nikdo obvykle nedokáže přesně určit, co má za lubem. Je dost výbušný, takže se snadno naštve a veškeré spory by nejraději řešil rovnou bojem. Z celého srdce nenávidí mazlíčky. S oblibou se jim vysmívá do očí a baví ho je děsit, což pro něj není vůbec těžké. Odvaha a sebevědomí mu rozhodně nechybí a baví ho zabíjet. Doslova si to užívá a má rád, když nepřátelé trpí. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat a nikoho nerespektuje. Je dost arogantní a také tvrdohlavý, takže si vždy stojí za svým. Je přesvědčený, že má vždycky ve všem pravdu, i když to tak není a nedokáže přiznat vlastní chybu. Nezáleží mu na ostatních a myslí víc na sebe než na druhé. Nemá rád cizince a chová se k nim nedůvěřivě, často i nepřátelsky. Nebývá snadné získat si jeho důvěru, protože věří jen málokomu.
Něco o něm: V minulosti byl psem používaným ke psím zápasům, díky čemuž se z něj stal nemilosrdný zabiják a skvělý bojovník. Dokáže bez výčitek zabít kohokoliv a přežít setkání s ním či ho porazit v boji je takřka nemožné. Ačkoliv už měl tři družky, ani jednu z nich nemiloval. Nevěří na lásku, protože ji nikdy nepoznal a myslí si, že nedokáže nikoho milovat. Po těle má spoustu jizev z bojů, ale ty nejsou obvykle příliš vidět, jelikož je má skryté pod srstí. Nerad mluví o své minulosti a snaží se ji skrývat, protože na ni nerad vzpomíná.
Minulost: Narodil se v množírně spolu se třemi sourozenci, ale už si na ně skoro vůbec nepamatuje. Od matky ho vzali velmi brzy a prodali ho jednomu člověku, o kterém si Zahir nejdříve myslel, že je hodný, ale brzy se přesvědčil o opaku. Od jednoho roku ho nutil bojovat s jinými psy a celých pět let strávil v aréně zápasením s jinými psy. Mnohdy dokonce i jejich zabíjením. Jednou však prohrál důležitý zápas a jeho majitel ho vyhodil na ulici. Od té doby žije jako tulák a potuluje se ulicemi města.
Rodina:
Rina - matka (mrtvá)
Drago - otec (mrtvý)
Zoro - bratr (mrtvý)
Zera - sestra (mazlíček)
Zana - sestra (mazlíček)
Družky (bývalé): Ria, Destiny, Gentry
Potomci: nějaké má, ale nic o nich neví
Vzhled:Pro: Kesinka11