Jméno: Adderheart/Zmije (dříve Adderpaw/Zmijotlapka, Adderkit/Zmijka)
Pohlaví: kočka
Věk: 3,5 roku
Postavení: válečnice
Klan: Zmijí
Povaha: Adderheart/Zmije je velmi drzá a tvrdohlavá kočka s ostrým jazykem, které sebevědomí rozhodně nechybí. Nikoho kromě velitele a jeho zástupce nerespektuje a často si na ostatní dovoluje. Nemá ráda, když jí někdo říká, co má dělat a je přesvědčená, že ví všechno nejlíp, i když to tak není. Nedokáže přiznat vlastní chybu a myslí si, že má vždycky ve všem pravdu. Je též namyšlená a často myslí více na sebe než ostatní. Má ráda pozornost a když ji nemá, tak se ji snaží všemožnými způsoby získat. Také je dost žárlivá, ale umí se ovládat, když chce. Je snadné ji naštvat či se s ní rozhádat, kvůli čemuž bývá často těžké s ní vycházet. Ke svým blízkým umí být milá, ale jen pokud chce. Nemá ráda cizince a vyloženě nesnáší kočky z Bouřného klanu. Nevěří každému a bývá těžké získat si její důvěru. Je oddaná svému klanu a nikdy by jej nezradila.
Něco o ní: Je dobrá lhářka a umí se skvěle přetvařovat. Svého nepřítele často dokáže přemoci jen za pomoci lsti. Je ale i dobrá bojovnice a v boji se jí vyrovná jen málokdo. Na kočku je až překvapivě silná a je též velmi rychlá. Svého druha nadevše miluje a nikdy by ho neopustila. Byla by pro něj dokonce schopná riskovat vlastní život, kdyby to bylo potřeba, což je u kočky, jako je ona, co říct, protože pro nikoho jiného by život neriskovala.
Minulost: Narodila se v klanu. Její matka zemřela, když jí byl rok a její otec zemřel krátce poté, co se ona a její bratr stali učedníky. Se smrtí rodičů se za podpory svého bratra smířila, ale když přišla i o něj, byla zdrcená. Jeho smrt ji velice zasáhla. Ani smrt rodičů ji nezasáhla tolik, jako ztráta bratra. Dostala se z toho jen díky svému druhovi, který pro ni v tu dobu byl jedinou oporou.
Rodina:
Lizardheart/Ještěrka - matka (mrtvá)
Snakestripe/Hadí pruh - otec (mrtvý)
Poisonfang/Jedovatý tesák - bratr (mrtvý)
Druh: Wolfstar/Vlčí měsíc (žije v klanu)
Učedník: Amberspeck/Jantarsmítko (žije v klanu)
Popis vzhledu: štíhlá bílá kočka s hnědými skvrnami, elegantní postavou, hustou delší srstí a tmavšími pruhy, její oči jsou jasně zelené
Vzhled:Jméno: Echosong/Ozvěna (dříve Echopaw/Ozvěnotlapka, Echokit/Ozvěnka)
Pohlaví: kočka
Věk: 2 roky a 8 měsíců
Postavení: válečnice
Klan: Bouřný
Povaha: Echosong/Ozvěna je velmi milá a přátelská kočka, která ráda pomáhá ostatním a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Má ráda společnost, ale není ráda středem pozornosti a přílišná pozornost ji znervózňuje. Nemá ráda samotu a když je sama, cítí se osaměle. Je veselá a optimistická. Též je vtipná a má smysl pro humor. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Nemá ráda spory a snaží se všemi členy klanu dobře vycházet. Je sice milá, ale dokáže se naštvat a potom být nepříjemná. Respektuje velitele i jeho zástupkyni a na nikoho si nedovoluje. Ctí válečnický zákoník a nikdy neporušuje pravidla. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží, co slíbí. K cizincům bývá často možná až příliš důvěřivá. Svému klanu je oddaná a nikdy by jej nezradila.
Něco o ní: Není příliš silná, ale za to je velmi rychlá, hbitá a obratná. Dokáže být velmi tichá a nenápadná. Umí se neslyšně plížit a umí skvěle lézt po stromech. Ráda loví ryby a umí plavat. Kvůli tomu, co se stalo její matce, má strach z ohně a při pohledu na plameny se jí vždy vybaví nepříjemné vzpomínky na smrt její matky. Má tajně za druha válečníka ze Zmijího klanu, který je zároveň otcem jejího syna. Nikdo o tom však neví až na jejího otce. Ten se však rozhodl její tajemství nevyzradit a i když ji měl jako velitel potrestat, neudělal to, protože své vlastní dceři by něco takového udělat nemohl. Je mu za to vděčná a váží si toho, že se rozhodl to udržet v tajnosti.
Minulost: Od narození žije v klanu. Její matka ji pojmenovala podle toho, že když jí zpívala ukolébavku na dobrou noc, její dcera se ji snažila napodobit. Její matka nedávno zemřela při požáru, což ji zdrtilo, ale nakonec se z toho za pomoci svých blízkých dostala.
Rodina:
Polarshine/Polární záře - matka (mrtvá)
Ashstar/Popelavý měsíc - otec (žije v klanu)
Starlight/Hvězdné světlo - bratr (žije v klanu)
Icekit/Ledík - bratr (žije v klanu)
Drizzlekit/Mrholinka - sestra (žije v klanu)
Druh: Shadowmask/Stínová maska (žije ve Zmijím klanu)
Koťata: Kondor (žije v klanu)
Učedník: Pstruhotlapka (žije v klanu)
Popis vzhledu: štíhlá černobílá kočka s elegantní postavou a delší hustou srstí, má nebesky modré oči
Vzhled: