Psí život - Vodní smečka

143 7 9
                                    

Jméno: Aira
Plemeno: kříženec
Pohlaví: fena
Věk: 3 roky
Postavení: lovkyně
Něco o ní: Aira je milá a přátelská fena, která však někdy bývá trochu drzá a tvrdohlavá. Alfu a Betu však respektuje a na nikoho si nedovoluje. Umí velmi dobře lovit a plavat. Nemá ráda boje a další spory mezi psy. Umí rychle jednat a v těžkých situacích dokáže zachovat chovat chladnou hlavu a nepropadnout panice. Vždy si stojí za svým názorem a je na ni spolehnutí. Nemá ráda cizince a vodítkové psy. Je poměrně silná a umí docela dobře bojovat. Ráda pomůže ostatním a nikoho by nenechala v nesnázích. Není moc společenská a je raději sama nebo jen s pár psy, kterým důvěřuje. Je také docela chytrá a rychlá. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila. Je nedůvěřivá k cizincům a bývá těžké získat si její důvěru.
Minulost: Narodila se jako toulavá fena. Její matka byla původně vodítková fena, ale když její majitelé zjistili, že čeká štěňata, tak ji vyhodili. Aira měla celkem tři sourozence, ale jeden z nich zemřel, když byla jejich matka na lovu a je napadla dvojice lišek. Když se jejich matka vrátila, strhl se boj mezi ní a liškami. I přesto, že měly lišky početní převahu a že jejich matka byla vyčerpaná z lovu, se jí nakonec podařilo zvítězit, ovšem z boje vyšla se smrtelným zraněním. Když jejich matka zemřela, Aiřin bratr se stal samotářem a její sestra odešla k dlouhým packám. Aira poté o rok později narazila na tuto smečku a požádala Alfu, zda by se nemohla přidat. Alfa ji nakonec přijal a ona se stala díky svým loveckým schopnostem lovkyní.
Druh: Měsíc (bojovník)
Vzhled:

Jméno: CorryPlemeno: Kanadský retrívrPohlaví: pesVěk: 3,5 rokuPostavení: hlídkařNěco o něm: Corry je milý, přátelský, chytrý, rychlý, ochotný, vstřícný a pozorný pes

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Corry
Plemeno: Kanadský retrívr
Pohlaví: pes
Věk: 3,5 roku
Postavení: hlídkař
Něco o něm: Corry je milý, přátelský, chytrý, rychlý, ochotný, vstřícný a pozorný pes. Je velmi bystrý a proto je dobrým hlídkařem. Je však docela tvrdohlavý a někdy bývá zbrklý. Má smysl pro humor a rád si hraje se štěňaty. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Nemá rád boje, hádky a jiné spory. Přesto, že je hlídkař, umí dobře lovit. Není však moc dobrý v boji a raději se mu vyhne. Je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných bojů. I když je milý, tak se umí naštvat. Není moc dobrý ve lhaní a téměř každý, kdo ho zná, pozná, když lže. Nikdy by nikoho nenechal v nesnázích a je oddaný smečce. K cizincům bývá nedůvěřivý.
Minulost: Dříve byl vodítkovým psem, ale jeho majitel na něj byl zlý a moc se o něj nestaral a tak od něj utekl. Pak žil nějakou dobu ve městě jako toulavý pes, ale poté, co se ho lidé pokusili chytit a zavřít do útulku, utekl do divočiny, kde narazil na tuhle smečku, která ho přijala.
Družka: Amnis (lovkyně)
Vzhled:

Družka: Amnis (lovkyně)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat