No tak to ne! To si ten kluk snad dělá srandu?! Nikdo nebude flirtovat s Jiminem. Ne s mým Jiminem!
,,Jimine?'' přišel jsme k nim. Pěknou modřinu měl pod okem. Včera hold byl až moc drzej. Musím říct, že jsme tu už tři měsíce a mám pocit, že se konečně moje výchova začíná dosvědčovat. Jimin se začal celej třást. ,,Kdo je to?'' podíval jsem se na toho kluka. ,,Y-yoongi...'' odpověděl mi tiše. Bál se, ale stále všechno odmítal. ,,Ten Yoongi? Tvůj nejlepší kamarád?'' zeptal jsem se s hraným zájmem. Oba jen přikývli. Pokýval jsem hlavou a hned na to "Yoongiho" jednou ranou uspal. Klukovi se podlomila kolena a lehl si.
,,Co děláš?!'' vypískl zděšeně Jimin. ,,Zítra bude v pohodě. Navíc je večer ne? Tak může rovnou spát.'' uchechtl jsem se. ,,Přeskočilo ti?!'' sehnul se k němu Jimin. ,,Nikdo s tebou nebude flirtovat. To můžu dělat jenom já!'' výhružně jsem zavrčel. ,,Nesnáším tě!'' kníkl, když se snažil jeho kamarádovi pomoct. Rozhlédl jsem se jestli není někdo kolem a když byl vzduch čistý, sehnul jsem se k Jiminovi. ,,A dělají nepřátelé tohle?'' pevně jsem ho chytil za bradu a přitáhl jsem si ho do agresivního polibku. Tenhle měsíc už po třetí! Chutnal tak sladce...
Jimin se rychle odtáhl. ,,Ne!'' pusu si otřel a zase pohled vrátil na Yoongiho. ,,Nenávidím tě! Jsi to nejhorší co mě potkalo!'' vzlykl. Zabolelo mě to, ale nebylo se moc čemu divit. ,,Nikdy jsme tě neměl potkat!'' najednou mi ho bylo líto. Chtěl jsem ho obejmout a omluvit se mu. Jenže to by bylo moje výchovné k ničemu. Jen jsem se zvedl. ,,No vidíš. A já k tobě cítím pravý opak.'' řekl jsem tiše a prostě jsem šel pryč. To jak si to Jimin přebere, už je jenom na něm. Jedno jsem ale věděl. Za jeho nenávist si můžu sám.
Jimin:
To co řekl, když odcházel, mě zaskočilo. Vážně mě má rád? Taková blbost! Nevím co si myslí. Zbít mě při jakékoliv příležitosti, ubližovat mým kamarádům a pak si hrát na to, že mě má rád. Nejdříve, ale než tyhle myšlenky, jsem se musel postarat o Yoongiho. Donesl jsem ho na pokoj, kde jsem o jeho stavu řekl jeho spolubydlícím.
Do pokoje jsem dorazil a Taehyung tu nebyl. Začal jsem nad tím přemýšlet. Nemůže mě mít přece rád. Pořád mi ubližuje. On a ta jeho parta. Přál jsem si ho neznat. Ani jeho, ani jeho kamarády. Jediný komu jsem tu mohl věřit, byl Yoongi. Ale jestli začne Taehyung ubližovat i jemu, tak ... To tady dopadne ještě hodně blbě.
Čaaaau nesu další kapitolu tak si ji užijte💜✨
ČTEŠ
Military | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl povolán na povinný vojenský výcvik, jako každý jiný muž v Koreji. Na svůj dvou letý pobyt se netěší zřejmě nikdo, avšak změní jeho názor jeden z nejobávanějších mužů na vojně? Nebo se naopak z toho stane Jiminova noční můra? Ihne...