81.

115 4 3
                                    

Zase jsme se museli vrátit na vojnu a mě se začal zmocňovat strach. Bál jsem se Jina i tam těch dvou. V bezpečí mě ujišťovala přítomnost Taeho, ale i tak jsem byl nervózní. Obzvlášť, když mě držel za ruku. Na jednu stranu to bylo příjemné a já se cítil chráněný, na stranu druhou jsem si připadal takhle strašně výraznej.

,,Tae...'' šeptl jsem a trošku ho zatahal zpátky, když jsme spatřil onu partičku. Pohladil mě po tváři. ,,Klid Jiminshi. Nic nám neudělají.'' šeptl a já se trošku pousmál. Věřil jsem mu. Přikývl jsem a šli jsme dál. Spalovali mě pohledem, ale bylo to jediný, co dělali. Ulevilo se mi, když jsme jim odešli z dohledu.

Došli jsme do našeho pokoje. Tae si mě posadil na klín a díval se mi do očí. ,,Copak?'' pousmál jsem se. ,,Miluju tě.'' zašeptal a mně se rozzářily oči. ,,To já tebe taky.'' on se taky usmíval a pohladil mě po tváři. Pak se nám z ničeho nic rozlétly dveře. ,,Uh, pardon.'' ozval se hlas, který jsem dobře znal. Stoupl jsem si a rozešel se ke dveřím. ,,Yoongi!'' roztáhl jsem náruč a objal svého kamaráda. ,,Ahoj Jiminie.'' usmál se. ,,Koukám, že se ti rozjíždí zajímavý vztah.'' přátelsky do mě strčil. ,,Ano, to ano.'' culil jsem se jako andílek. ,,Konečně, přeju ti to bráško.'' poplácal mě po zádech. ,,Děkuji. Co ty a Hobi? Jaký jste měli volno?'' ušklíbl jsem se. ,,Mhm dobrý. Byli jsme celou dobu spolu, tak to bylo fajn.'' ušklíbl jsem se ještě víc. ,,A něco bylo?'' dvakrát jsem zavrtěl s obočím. ,,To ti může být jedno.'' mrkl na mě. ,,Takže bylo!'' vítězně jsem se usmál. ,,Co bylo?'' vyšel odněkud za mnou Hobi a jako vždy, se usmíval. ,,Ále, já jen že jste si užili víkend.'' usmál jsem se na něj a on přikývl. Pak přešel vedle Yoongiho a chytili se za ruku. Byli spolu doopravdy sladký. ,,Tak já zase půjdu. Uvidíme se později.'' zamával jsem jim a zmizel opět ve dveřích do pokoje. Čekal tam na mě Tae a docela mě překvapil.

Stál opřený o rám dveří, bez trička. ,,Už jsem si myslel, že se tě nedočkám.'' usmíval se. Taky jsem se na něj usmál a pořádně si ho prohlédl. Měl dokonalý tělo. Sice někde měl nějaký rány, nebo škrábance, ale o to dokonalejší bylo. ,,Pojď ke mně~'' zavrněl a roztáhl ruce. Já za ním spokojeně došel a objal jsem ho. Zvedl mi hlavu a začal mě líbat. Spolupracoval jsem. Došli jsme k posteli a odtáhl se ode mě. ,,Kdy mi to dovolíš?'' zašeptal a já se usmál. ,,Teď hned.'' zkousl jsem si ret a pak si ho přitáhl zpět do polibku. On chvíli spolupracoval, ale pak si vzal na starost můj krk. Zhluboka jsem vydechl a on mě začal hladit po těle. ,,Jsi sakra dobrej.'' vydechl jsem a on se usmál.

Sundal mi tričko. Rukama mi zajel pod kalhoty až tam, kam se nikdo jiný nedostane. Poprvé jsem vzdychl. On se usmál. Kalhoty mi stáhl a já je sundal i jemu. Rukou jsem ho chytil za zadek a stáhl si ho blíž k sobě. ,,Seš nádhernej.'' zašeptal a sundal ze mě poslední kus oblečení. Líbal mě na hrudníku a prstama do mě jemně vnikl. Začal jsem vzdychat. Opravdu v tom byl dobrej. Nebylo to pro mě poprvé, ale bylo to po dlouhé době.

Připravil si mě dobře. Když už jsem cítil i já, že jsem připravený, přitáhl jsem si jeho hlavu ke své puse. ,,Můžeš Taehyungie.'' vzdychl jsem mu do ucha. Usmál se a opět nade mnou převzal kontrolu. Prsty vytáhl. Natáhl se do šuplíku pro lubrikační gel. Využil ho pro sebe a roztřel ho i na mě. Když to měl rychlým pohybem do mě vnikl on sám až po kořen. Hlasitě jsem zasténal. Začal se pohybovat a oba jsme si užívali to chvíli. Bylo to poprvé a bylo to nezapomenutelný.

Hned po této akci jsem usnul Taemu v náručí. Bylo to skvělý, jen jsem se obával, aby to na mně zítra nikdo nepoznal. Věřil jsem však Taemu, že byl hodnej

Vzbudil jsem se asi kolem 5 ráno. Tae spal, a tak jsem mu dal pusu na čelo. Trošku jsem se zavrtěl, abych zjistil, jak moc schopný budu. Naštěstí jsem zjistil, že to je téměř v pohodě. Otočil jsem se na druhý bok a rozhodl se ještě spát. Nebyl to moc tvrdý spánek, ale to nevadí. Při budíku se mi vstávat vůbec nechtělo.

,,Dobré ráno.'' řekl Tae tiše a usmál se. Taky jsem se usmál. ,,Ahoj.'' zašeptal jsem. ,,Jak jsi na tom?'' uculil se. ,,Hele, docela dobrý.'' uchechtl jsem se. ,,Tak to je dobře.'' přitulil se ke mně. ,,Musíme vstávat...'' řekl jsem spruzele. ,,Já vím...'' přikývl a začal lézt z postele. ,,Tak polez.'' podal mi ruku a já se zvedl. ,,Vážně jsi teda v pohodě?'' prohlížel si mě. ,,Ano, všechno je ok, neboj.'' usmál jsem se a on jen přikývl. ,,Tak honem.'' hodil po mně trenky a já si až teď všiml, že jsem vlastně celou dobu nahej. Zrudl jsem. Na to si budu muset zvyknout...

Ano, ano konečně tady máme postelovou část... Tak doufám, že se vám bude líbit 😏😂

Military | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat