13

184 7 0
                                    

Už zase jsem ležel v posteli připraven na spaní. Taehyung nikde, tak jsem se rozhodl si dát sprchu, kde jsem se po celém dni trošku uvolnil a začal jsem si zpívat. Věděl jsem, že to trošku umím a proto by se ani tolik nestalo, kdyby mě někdo slyšel.

Už jsem vypínal sprchu, když se rozletěly dveře. Ještě že jsem stále stál ve sprše. ,,Ty zpíváš?'' štěkl po mně. ,,Do toho ti nic není a teď vystřel!'' snažil jsem se bránit své soukromí. On naopak vešel víc dovnitř. Zavřel dveře. Trošku jsem znervózněl.

Otočil jsem se k němu zády. ,,Východ je na druhou stranu!'' zavrčel jsem. ,,To já vím.'' hlasitě se uchechtl. Když mi otevřel dveře, hodil jsem po něm první věc, co mi přišla pod ruce. ,,Vypadni!'' křikl jsem. On na to nereagoval a stáhl si tričko. ,,Přece nejsi gay. Nebo snad ano?'' ušklíbl jsem se, i když to bylo spíš pro zbavení se nervozity. Najednou se ale otočil a opravdu odešel. Nezapomněl za sebou prásknout s dveřmi. To mi ale bylo už jedno. V klidu jsem vylezl a oblékl se.

Teď už jsem se vážně chystal spát. Zhasl jsem. Taehyung tu nebyl. Ostatně jako skoro žádný večer před půlnocí. Už jsem usínal. Dveře jemně vrzly. Divil jsem se, že se nerozletěly jako každý večer, ale pořád jsem napůl spal. Až když se mě dotkla Taehyungova ruka, procitl jsem zcela úplně. Prohla se vedle mě matrace, ale já neměl odvahu se otočit. Když se na mě ale nalepil, nohou jsem ho odstrčil. ,,Přestaň!'' okřikl mě. Naprázdno jsem polkl a přestal se bránit. Po chvíli jsem cítil že spí. Také jsem se uvolnil a chvíli na to usnul.

Military | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat