Tak jak jsem řekl tak jsem i udělal. Držel jsem se u Yoongiho kterému jsem všechno řekl. Tam ty 3 jsem neviděl. Asi jim dali trest i když jsem nevěděl jak se to někdo dozvěděl a mě k tomu nepotřebovali. Každopádně ale jsem rád. Byl jsem nesvůj. Zdálo se mi že se něco stalo mezi V-m a Jinem. Nebyli už moc spolu jako před tím a každej se držel u někoho jiného. Doufal jsem že ne kvůli mně.
Výcvik trval hrozně dlouho a celou dobu jsem přemýšlel o tom co se vlastně děje. Taky tak vypadaly moje výsledky. Poslední dobou jsem výcviky zvládal celkově špatně. Ne že by mi něco bylo ale moje výsledky šly od 10 k 5... Yoongi se mě vždycky ptal co se děje ale já na to sám neuměl odpovědět. Jediný co tak byly ty myšlenky.
,,A vážně nechceš nějak pomoct?'' starostlivě se na mě Yoongi díval. ,,No... Ono asi není jak.'' pokrčil jsem rameny. ,,Mám o tebe starost...'' pořád si mě prohlížel. ,,To je v pohodě. Určitě se to brzy zlepší.'' lehce jsem se pousmál. ,,Dobře ale víš že tu jsem pro tebe. Kdyby tě trápilo cokoliv tak přijď a vyřešíme to.'' objal mě. Bylo mi u něj dobře a bezpečně. Vlastně skoro jako u Taehyunga. Ale tohle bylo přece jen lepší.
,,Park Jimin ke generálovi!'' ozval se poručík na nástupu. Ztuhl jsem. Přece jsem nic neprovedl! Yoongi se na mě vyděšeně díval. Všichni mě překvapeně sledovali. Včetně V-ho. Pomalu jsme tedy vyšel z řady a zamířil jsem na to místo. Přemýšlel jsem co se děje. Měl jsem strach.
Došel jsem tedy k němu a postavil jsem se do pozoru. ,,Volal jste mě generále?'' tázavě jsem se na něj díval i když jsem to věděl. ,,Ano sedni si.'' promluvil hlubokým hlasem. Sedl jsem si tedy a díval jsem se mu do očí. ,,Tvé výkony se poslední dobou pořád horší. Co se děje? Umíte to nějak vysvětlit?'' měl kamenný výraz. Neuměl jsem odpovědět Yoongimu natož jemu. Sám jsem na to odpověď prostě neznal.
,,Omlouvám se ale bohužel na to neumím odpovědět.'' přiznal jsem se. ,,Ale jsem si toho vědom.'' zadíval jsem se podřadně někam do země. ,,Tak vám doporučuji váš výkon zlepšit nebo vás přeložíme!'' řekl přísně. ,,Ano budu se snažit jak nejvíc to půjde.'' opět jsem se mu podíval do očí. ,,Dobře. A teď ještě něco. Taehyungu pojď dál!''
Nooo možná vám dneska opět pár kapitol vydám 😏😂💚
ČTEŠ
Military | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl povolán na povinný vojenský výcvik, jako každý jiný muž v Koreji. Na svůj dvou letý pobyt se netěší zřejmě nikdo, avšak změní jeho názor jeden z nejobávanějších mužů na vojně? Nebo se naopak z toho stane Jiminova noční můra? Ihne...