75

111 10 0
                                    

,,Za to dneska uklidíte kuchyň a umyjete nádobí po večeři. Zkuste si ale nepřijít do posilovny. Za to by taky následoval trest." řekl přísně a my se vrátili zpátky na výcvik. 

,,Je to tvoje vina." řekl jsem uraženě. ,,No já ten kámen nehodil." ušklíbl se. ,,Ale vyhl ses." mluvil jsem naštvaně. Byl jsem naštvanej. ,,A to jsem si měl nechat rozbít hlavu?" provokoval mě. ,,Třeba. Aspoň by byl klid." ,,Ale neříkej, že bych ti nechyběl." každým slovem mě vytáčel víc  víc. ,,Především jsi neměl provokovat a dolejzat. Prostě sis to posral, tak už to pochop." doufal jsem, že ho to konečně zataví. ,,Ale no tak, jsou i horší věci." tak prý nezastaví. ,,Nevím... Hrát si s citama jiných není moc v pohodě, i když tobě to tak očividně přijde..." divil jsem se odkud to já, křehká povaha beru, ale momentálně to šlo ven samo. ,,Mezi náma je prostě konec. Stejně by z toho nic nebylo." stále  se to ze mě sype. ,,Ale není a ty to moc dobře víš. Osud nás pořád spojuje. Copak to nechápeš? Jsme si souzeni." říkal to směšně. ,,Jo? Tak jestli jsme si souzeni, tak proč to pořád děláš?" otočil jsem se na něj. ,,Protože ty mi děláš to samý." pokrčil rameny. To myslel vážně? Opravdu tyhle dvě situace porovnával jako totožné? ,,To myslíš vážně?" zamračil jsem se. ,,Jo, ty ubližuješ mně, já zase tobě. To je fér." usmíval se. Na jednu stranu jo... Na stranu druhou ne. ,,Tak se vzmuž a přestaň mi ubližovat..." řekl jsem tiše. Blýsklo se mu v očích a usmál se. ,,Pokusím se." dodal sebejistě.

,,Sejdeš se se mnou a Hobim ještě před posilkou?" nabízel mi Yoongi při večeři. ,,Rád bych, ale zase musím uklízet...'' řekl jsem otráveně. ,,Co? Proč?'' zajímal se Hobi. Usmál jsem se na něj. ,,Kvůli Ta- ehm- V-mu.'' pokrčil jsem rameny. ,,A co jste dělali? Zničili postel?'' škádlivě se na mě Yoongi díval. ,,Ne, fakt ne...'' probodl jsem ho pohledem. ,,Víš, že s ním nic nemám, ani mít nebudu.'' zvolil jsem důležitý tón a on přikývl. ,,A co jste teda provedli?'' ptal se opět Hobi se zájmem. ,,Rozbili jsme sklo. Ale je to jeho vina, on si začal!'' mračil jsem se a rozhazoval rukama. Oba se začali smát. ,,Gratuluju.'' šklebil se Yoongi.

Military | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat