Uběhl měsíc a z Taehyunga se stal znovu ten V. Ten zlej a všema obávanej V. K tomu se stal tím největším děvkařem. Vždycky si někoho opil a pak si užili. A bylo mu jedno kde. záchodech, v šatnách, v koupelnách, ale taky klidně i u nás nebo u objeti. Kolikrát mě i vyhnal. Nikdo se o tom ale veřejně nebavil. Přesto se vždycky poznalo kdo to byl. Měl od ''party V'' vždycky rozbitý obličej. Celkem mě překvapovalo, že to s těma 3 ještě nezkusil. Nebo taky možná jo... Kdo ví.
Běželi jsme nějakej zátěžák a s námi ve předu-přesněji se mnou a Taehyungem, běžel ještě něejaký další kluk. Taehyung i ten kluk se zastavili. Taehyung kluka chytil za zadek a zmizeli někde za menší skalkou. Chtělo se mi zvracet, při pomyšlení, co toho kluka čeká. Ještě horší bylo, když jsem zaslechl jedno hlasité a bolestné zasténání patřící tomu neznámému. Nechtěl jsem radši vědět, co s ním ten úchylák provádí.
Bylo mi dotyčného líto. Ale co... může si za to sám. Neměl se s ním domlouvat. Sténání pokračovalo. Sice to už nebylo tak hlasité, ale ta bolest v tom hlase dokonale vynikala. Před zvukem se nedalo utéct. Rozléhalo se to všude. Po celých skalách. Z ničeho nic to utichlo. Až moc rychle. Moc se mi to nezdálo. Ozval se výstřel a já věděl jen jedno. Musím se vrátit!
Bylo to přesně tak, jak se psalo v mém nejčernějším scénáři. Schovávala se tu armáda Severní Koreji. Taehyung i ten kluk tam teď už naštěstí stáli s rukama nahoře. Bylo jich tu strašně moc. Mě si ještě nikdo naštěstí nevšiml. Nevěděl jsem, jestli jít pro pomoc, nebo tu zůstat. Jenže kdybych odešel, možná byTaehyunga ani toho kluka už nikdy nikdo nespatřil.
3 z nich mířili pistolí přímo na ně dva. Potichu jsem taky nabil svojí pistol, ale zatím jsem nestřílel. Zatím nebyl důvod. ,,A teď půjdete s námi!'' zavelel ten nejvyšší z nich. Oba naši kluci couvli. ,,Jsme jen na výcviku...'' pípl ten kluk. ,,Ale to vůbec nevadí.'' tak jako zvláštně se na ně jeden z nich usmál, jakoby je chtěl utišit a spoutal oběma ruce. V mé hlavě se zrodil skvělý plán. Ale pokud to nevyjde... Nejspíš chcípnu.
ČTEŠ
Military | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl povolán na povinný vojenský výcvik, jako každý jiný muž v Koreji. Na svůj dvou letý pobyt se netěší zřejmě nikdo, avšak změní jeho názor jeden z nejobávanějších mužů na vojně? Nebo se naopak z toho stane Jiminova noční můra? Ihne...