Taehyung:
Jsem takovej kretén! Sedím na posteli a už 5. minut se tu vztekám sám nad sebou. Jo... Sice je to jen zlomenej nos ale to jak se ke mně teď Jimin chová. Můžu si za to sám a teď mě bude nenávidět ještě víc. Ale to je přece náš plán s Jinem ne? Taky ale vím že z toho co jsem mu provedl může být velkej problém. S povzdychem jsem vstal a chtěl jsem se vydat za ním. Ale kam? Na ošetřovnu? Za poručíkem? Nebo k nějakému jeho kamarádovi?
Nakonec jsem nikam nešel. Omluvím se až se vrátí. Stejně mě odmítne. Přistihl jsem se že je mi Jimina vlastně líto. Nic špatného nikdy neudělal a já mu tak moc ublížil. A navíc tolikrát! Jenže vždyť takhle to má být. Nemám k němu mít city! Jenže ono to nejde! Ten kluk si tohle chování prostě nezaslouží ale zároveň ho nechci milovat. Byl jsme na sebe naštvaný. Poprvé za celou vojnu. Rozhodl jsem se ale Jina poslechnout. On by mi špatně neporadil. Když se ho naučím nesnášet tak to pomůže. Určitě! A omlouvat se taky nebudu. To by udělal jen .... Taehyung ale já jsem V.
Jimin:
Měl jsem pravdu. Yoongi se o mě dobře postaral a moc hezky. Už mě to ani tolik nebolelo a až na modřinu kolem to nebylo moc poznat.
Museli jsme opět jít. Šel jsem s Yoongim po chodbě. Potřeboval jsem ještě na záchod a tak jsem šel napřed. Když jsem procházel prázdnou chodbou uviděl jsem dvě osoby před sebou. Byl to Jin a V. Taehyung držel Jina za zadek. ,,Miluju tě.'' vydechl potichu ale dost nahlas na to abych to slyšel. Sevřel se mi žaludek. Nechápal jsem jak ho může milovat.
Ovšem to co přede mnou začali dělat mi obrátilo žaludek naruby. Začali se tam poměrně vášnivě líbat. Jen jsem je obešel a rychle jsem zmizel na záchod.
Když jsme vyšel už tam nebyli a tak jsem doběhl Yoongiho skupinu. No a? Tak má přítele... Přece to pro mě nic neznamená... Ale ačkoli už jsme byli na cestě na výcvik pořád jsem nad tím přemýšlel.
Ještě bych vám jednu kapitolu dát mohla 😏😏 ale ta je dost dlouhá takže pro dnešek bude poslední ✌🏻
ČTEŠ
Military | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl povolán na povinný vojenský výcvik, jako každý jiný muž v Koreji. Na svůj dvou letý pobyt se netěší zřejmě nikdo, avšak změní jeho názor jeden z nejobávanějších mužů na vojně? Nebo se naopak z toho stane Jiminova noční můra? Ihne...