18.

165 8 1
                                    

Dali nám do rukou pistole. Bylo to ... Hustý! Všichni se točili kolem Taehyunga. Sledovali a obdivovali ho. Ano šlo mu to, ale ... Nevím co na něm všichni viděli. Navíc nikdo mu neřekl jinak, než V. Přišlo mi to směšné. Hádám, že tu byl delší dobu než já kvůli tomu, že se mu všichni tak poddali. To by za tu krátkou dobu nestihl. Ovšem jediný důvod jak si všechny podmanil, byly jeho výhrůžky, které se nebál zrealizovat. Všichni z něj měli respekt. Já se ho také bál, ale nedával jsme to najevo. ,,Park Jimin!'' zavolal mě poručík na střelbu.

Byl jsem trošku nervózní. Nikdy před tím jsme v ruce takovouhle zbraň neměl a Taehyungův pohled mě pálil po celém těle. Ale musím uznat, že se mi docela dařilo. Rozhodně jsem nepatřil mezi nejhorší. Při každé střele, mě ale v hlavě bodlo, což mi výsledek určitě trošku pokazilo. Ale měl jsem ze sebe radost na první zkušenost. ,,Ty!'' chytl mě za rameno Taehyung. Bez zájmu jsem se na něj podíval. ,,Co je?'' prohlédl jsem si ho. ,,To nebylo špatný.'' ušklíbl se. ,,No, já vím.''  mrkl jsem na něj. On se zamračil. ,,Ty budeš tak trpět!'' zasyčel. ,,Hm...'' jen jsem pokrčil rameny. ,,Už můžu jít?'' podíval jsem se směrem k Yoongimu. ,,Běž!'' strčil do mě a odešel.

,,Co chtěl?'' kývl Yoongi hlavou k Taehyungovi. ,,Vlastně mě chválil.'' pousmál jsem se, i když to pro mě moc neznamenalo. ,,Vážně?'' najednou se tvářil tak překvapeně, až to překvapilo i mě. ,,No... Jo?'' pokrčil jsem rameny. ,,Tak to je hustý!'' vydechl. ,,Tebe pochválil V!'' otevřel pusu. ,,Hm...'' vydechl jsem. ,,Ale ty to nechápeš! Ten jen tak někoho nechválí.'' nechápal jsem, jak toho o něm mohl vědět tolik a to s ním ani nebydlel. Já když to tak slyším, nevím o něm vůbec nic.

Ještě nás čekal na 5km dlouhý, různým terénem s pistolí a 10kg zátěží běh na čas. Na to jsem se vážně netěšil. Dokonce tam budem i střílet. Určitě budu vzadu. Docela se bojím. Hlavně toho času...

Military | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat