Jimin:
Šel jsem jak tělo bez duše poblíž svého kamaráda. Snažil se semnou bavit, ale po mých odpovědích typu: hm, jo, mhm, nevím... to vzdal a jen jsme tiše šli. Hlas Taehyunga mi pořád zněl v uších. Znova se s někým bavil. Pak ale udělal něco, co jsem nepochopil. Přišel za mnou.
,,Ahoj.'' s úsměvem si stoupl vedle mě. ,,Co je?'' jen jsem ho s nezájmem odbil. ,,Jak se máš?'' usmíval se. Jestli si tímhle chtěl to ráno vyžehlit, tak smůla. ,,Blbě.'' odsekl jsem. ,,Ale pročpak?'' víc se na mě natiskl a vůbec mu nevadilo, že na nás koukají ostatní. ,,Přestaň!'' zavrčel jsem potichu. ,,Ale s čím?'' jeho ruka se objevila kolem mého pasu. Dal jsem mu ji zase pryč. Už nás zase pozorovala ta jeho trojice. ,,Prostě mě nech!'' Yoongi vedle mě to jen sledoval. ,,Ale noták...'' kňučel mi do ucha. Získali jsme si tak pozornost téměř všech.
,,Neslyšels?!'' odstrčil Taehyunga Yoongi. Taehyung ho propálil pohledem. ,,Neruš!'' odbil ho a strčil do něj nazpátek. ,,Nechte se!'' prohlásil jsem zase já. ,,Ale já jsem tvůj přítel.'' zamručel nespokojeně Taehyung. Cukl jsem sebou. ,,Ne to rozhodně nejsi!'' couvl jsem od něj. Dorazila k nám právě jeho trojice. ,,Vykašlete se na to!'' bránil mě Yoongi. Jin si mě vytáhl za límec a vrazil mi pěstí. Yoongi mě chytil a lidi se kolem nás rozestoupili. ,,Jine klid!'' zatáhl ho k sobě Taehyung. ,,Ne!'' vycukl se mu a natlačil mě na zeď. ,,Něco jsi nám slíbil.'' zavrčel tiše. Yoongi ho ale zatáhl a mě tím uvolnil. Praštil místo mě Yoongiho a to už se k němu přidal i Jungkook. Odtáhl jsem je od něj a měl jsem na ně neskutečnej vztek.
Jungkookovi jsem vrazil takovou že ho musel chytit Namjoon za ním aby nespadl. Yoongi si otřel krev z obličeje a stoupl si vedle mě. ,,Nechte se!'' chytil Taehyung Jina za rameno. ,,Nic tím nevyřešíte!'' otočil se zády a vydal se pryč. To udělali i jeho 3 poslíčci. Byl jsem rád. Lidi se rozestoupili a začali o tom debatovat. Pak jsme došli na další základnu.
ČTEŠ
Military | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl povolán na povinný vojenský výcvik, jako každý jiný muž v Koreji. Na svůj dvou letý pobyt se netěší zřejmě nikdo, avšak změní jeho názor jeden z nejobávanějších mužů na vojně? Nebo se naopak z toho stane Jiminova noční můra? Ihne...