Lekl jsem se protože ten vedle mě sebou škubl. ,,Jimine?'' zašeptal jsem. On jen bolestně vydechl. Sedl jsem si a podíval jsem se na něj. On mě taky sledoval. Opět sebou cukl a chtěl ode mě odejít. ,,V klidu to je dobrý.'' pousmál jsem se na něj. A on se zase uvolnil.
,,Co se vlastně stalo?'' podíval se po chvíli na mě. Jen jsem si ho smutně prohlédl. ,,Nějaký 3 kluci tě svázali a pozeřali.'' Jimin si začal prohlížet ruce. ,,Už si vzpomínám. Děkuju za záchranu.'' šeptl potichu. Já se jen usmál. Nakonec jsem za řezanec na ruce byl rád. Alespoň budu mít vzpomínku na ten večer.
Najednou Jimin udělal něco co jsme nečekal. Objal mě. Bylo vidět že to potřebuje. Začal jsem ho hladit na zádech. On mě v objetí držel dlouho. A pevně. Byla to jedna z nejhezčích chvilek tady. Když se odtáhl uhnul pohledem. Naprosto jsem ho chápal a pomalu jsem vylezl z postele.
,,Chceš pomoct?'' natáhl jsem k němu opatrně ruku. On ji k mému údivu přijal a stoupl si. Trošku se mu vyhrnula mikina a tak jsem jen rychle uhnul pohledem abych mu dodal pocit bezpečí. On se pak rychle převlékl a já si ho zase mohl prohlížet. Vypadal hrozně slabě a v tu chvíli se ve mně objevil jakýsi ochranářský pud a já si řekl že už se mu nesmí nic stát. Přitáhl jsem si ho opět do objetí. On se nebránil. Po chvilce kolem mě dokonce obmotal ruce. ,,Už se ti nic nestane.'' řekl jsem potichu a u toho jsem ho hladil ve vlasech. ,,Slibuješ?'' pípl nejistě. ,,Slibuju.'' usmál jsem se na něj a on se ke mně opět víc přitulil.
Jimin:
Začal jsem se u něj z nějakýho důvodu cítít dobře a bezpečně. Trošku jsem se bál toho že je to jen způsob jak mě dostat protože už se mu to v podstatě teď povedlo.
Opřel jsem si hlavu o jeho rameno. Možná jsem byl naivní v tom že jsem mu tolik věřil ale zachránil mě a takhle se o mě postaral. Byl jsem mu vděčnej. Přesvědčil mě o tom že to umí i jinak.
Odtáhl jsme se a začal jsme se oblékat. Teď jsem se ale musel V-ho držet. Hlavně kvůli těm třem. Jenže nevěděl jsem jak to vysvětlit. Nakonec jsem ale usoudil že Yoongi bude lepší volba. Yoongi mě zvládne ochránit. Vedle toho mi bude líp.
Tak dneska jsem si dala noc bez spaní tak snad vám zpříjemním nedělní ráno 😅💚✨
ČTEŠ
Military | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl povolán na povinný vojenský výcvik, jako každý jiný muž v Koreji. Na svůj dvou letý pobyt se netěší zřejmě nikdo, avšak změní jeho názor jeden z nejobávanějších mužů na vojně? Nebo se naopak z toho stane Jiminova noční můra? Ihne...