3.

222 10 0
                                    

Probudili nás v 5. ráno a hned jsme museli na rozcvičku. Bylo děsný vedro a to bylo teprve takhle brzo. Radši jsem si ani nepředstavoval, jak hrozně bude třeba v 1 odpoledne. Konečně jsem zase mohl pokecat s Yoongim. Řekl jsem mu o tom s Taehyungem. I to, že jsem byl donucen, se přiznat ke své orientaci. Věděl jsem, že za to teď budu trpět, ale lhaní šlo úplně mimo mě.

Na snídani jsem zase seděl u Yoongiho a u jeho spolubydlících. Měl pravdu. Vážně byli fajn. Po snídani jsme měli přesně 20. minut se nachystat na ranní výcvik. Bylo čím dál tím věští teplo. Měl jsem chuť skočit do té řeky, co tekla kousek od tud, ale to jsem bohužel nemohl. Snažil jsem se Taehyunga nevnímat, ale jen jeho přítomnost mě rozrušovala. V jeho blízkosti jsem skoro nedýchal a tep se mi zrychlil. Mé rozrušení mě ale potrestalo. Zakopl jsem o vlastní nohu nohu a bez trička jsem spadl na též polonahého Taehyunga. Tohle bude bolet ...

Pohled Taeho:
Byl ze mě tak mimo. Na to jsem si zvykl. Byl sladkej a malej zároveň. Mohl bych ho mít hned, ale nejdříve ho potrápím. Ani nevím proč, ale prostě mě to baví. Když se mě dotkl jeho nahým tělem, polil mě divně příjemný pocit.

Odstrčil jsem ho však a shodil na postel. Jeho překvapení ho činilo ještě roztomilejším. Nahl jsem se nad něj a natáhl hlavu k jeho krku, na který jsem mu dýchl teplý vzduch. Pak jsem se ale odtáhl a vrazil mu facku. ,,Dávej pozor, debile!'' zavrčel jsem a odtáhl jsme se úplně. Následně jsem si oblékl tričko. Musel jsem v něm vyvolat zmatek a to bylo přesně to co jsem chtěl.

Military | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat