82.

108 5 2
                                    

Musím říct, že při některých pohybech se mi včerejší noc vracela, ale nebylo to nic strašného. To co mě děsilo víc, byl opět Jin a jeho parta. Pořád mě sledovali. Kdybych pohled zabíjel, byl bych už tak milionkrát po tý nejhorší smrti. Pořád se spolu při pohledu na mě bavili. Bál jsem se, že něco plánují, ale Taemu přeci slíbili, že dají pokoj...

,,Nazdar Yoongi!'' usmál jsem se a zamával mu. On se odlepil od Hobiho a usmál se na mě. ,,Ty jo, pokrok, že sis mě vůbec všiml.'' šklebil jsem se. ,,Jé, ahoj Jimine'' mával mi Hoseok. Zamával jsem mu nazpátek. ,,Čau hoši.'' ozval se legračním tónem ten nejsladší hlas, který jsem kdy slyšel. Objal mě ze zadu a dal mi pusu na krk. ,,Od kdy jsi takovej slaďák?'' popichoval ho Yoongi. ,,Od doby, co tady Jimin je upřímnej.'' strčil do mě a já se uculil. ,,To víš, já nejsem zadarmo.'' vyplázl jsem na něj jazyk. ,,No, tak to vážně nejsi.'' uchechtl se.

Za tu dobu co jsem byl s Taem a vše bylo v pohodě, jsem si ani nevšiml, jak rychle to utíká a nám zbýval poslední týden služby. Všichni tu debatovali o svých plánech a já spokojeně seděl vedle Taeho a představoval si naší budoucnost.

,,Já už se tak těším domů!'' pískal u oběda Hobi. S Yoongim už také měli plány. Chtěli po skončení odjet na dovolenou někam k moři. To já s Taem jsme měli v plánu se k sobě nastěhovat, seznámit mojí rodinu s ním, být v klidu a užít si jeden druhého.

Večer jsem seděl na posteli a čekal jsem na Taeho, až se dosprchuje. Jenže jsem z koupelny zaslechl tóny mojí oblíbený písničky. Zaposlouchal jsem se. Taeho jsem ještě zpívat neslyšel a až teď jsem si začal uvědomovat, jaká to byla škoda. Měl nádherný hlas. Vydal jsem se za ním a zpíval s ním. Když si mě všiml, usmál se. Snažil jsem se zpívat co nejlíp. Zněli jsme spolu vážně dobře.

Jakmile jsme dozpívali, dlouze jsem vydechl. ,,Zpíváš dokonale.'' chválil jsem Taeho. ,,Ty taky.'' úsměv mi oplatil a vylezl ze sprchy. ,,Jak víš, že tuhle písničku mám rád?'' zkoumavě jsem ho sledoval. ,,Protože už jsem tě slyšel několikrát, jak ji zpíváš.'' uculil se a já trošku zrudl.

Military | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat