,,Ty malej parchante!'' chytil mě za krk Jin. ,,Co je?'' odsekl jsem. ,,Tohle už by stačilo!'' praštil se mnou o zeď. ,,Co tím myslíš?'' byl jsem vyřešenej ale za tu dobu jsem se to naučil ovládat. ,,Blbnout V-ho nebudeš! Nepatří ti!'' syčel mi do obličeje. ,,Ale ani tobě!'' vrátil jsem mu to stejným tónem. Udeřil mě do obličeje. Dostal ale ode mě zpátky. ,,Nesahej na mě!'' strčil jsme na něj.
,,Jo tak chlapec se chce prát?'' ušklíbl se a odněkud vyšel Namjoon s Jungkookem. ,,Co ode mě chcete?'' vyštěkl jsem po nich ale mě se začal zmocňovat strach větší a větší. ,,Abys nechal V-ho na pokoji!'' zavrčel Jungkook. Přišlo mi to děsně absurdní. ,,A vy jste jako nějakýho jeho 3 přítelkyně když vám to tak vadí?'' vydechl jsem drze. ,,Drž hubu!'' silně mě praštil Namjoon do hlavy. Svět se mi zamotal a ztratil jsem rovnováhu. Opět jsem upadl někomu do náruče. ,,Za tohle zaplatíte!'' ozval se hlas ale já ho neuměl k nikomu přiřadit.
,,Jimine? Jimine! No tak slyšíš mě?'' slyšel jsem z dálky hlas. Otevřel jsem oči. ,,Yoongi?'' zašeptal jsem a ucítil ve stejnou chvíli obrovskou bolest hlavy. ,,Ano jsem to já.'' usmál se. ,,Jsi v pořádku?'' starostlivě mě sledoval. ,,Jo... Jen mě bolí hlava.'' pousmál jsem se. ,,Měl jsem ti věřit... Mezi tebou a V-m něco je.'' ,,To je dobrý.'' zašeptal jsem.
,,Dobře... Ale teď mi řekni... Jak často ti tohle dělají?'' zakroutil jsem hlavou. ,,To není pravidelný. Občas. Málokdy... Prostě skoro vůbec.'' uklidnil jsem ho. ,,Aha... Ale víš že by se to mělo řešit? Vůbec se mi to nelíbí.'' ,,Ne prosím! Je to v pohodě. A bude to v pohodě!'' vážně jsem to s nikým nechtěl řešit. ,,No tak... Buď rozumnej.'' já ale odmítl. ,,Ne... Prosím nech to bejt. Budu v pohodě neboj.'' pousmál jsem se. ,,Dobře... Ale i tak se mi to nelíbí. Kdyby cokoliv jsem tu. Vždycky.''
✨✨✨✨
ČTEŠ
Military | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl povolán na povinný vojenský výcvik, jako každý jiný muž v Koreji. Na svůj dvou letý pobyt se netěší zřejmě nikdo, avšak změní jeho názor jeden z nejobávanějších mužů na vojně? Nebo se naopak z toho stane Jiminova noční můra? Ihne...