Napjal jsem se. ,,O čem?'' vydechl jsme potichu. ,,Mám tě rád.'' šeptal. ,,Jsi opilý a nevíš co říkáš.'' pousmál jsem se na něj. ,,Ale já ti říkám pravdu!'' začal rozhazovat rukama. ,,Ale máš Jina.'' pohladil jsem ho po tváři. ,,Ale s Jinem to je jen taková hra.'' usmíval se. ,,Jaká hra?'' hodně mě zmátl. ,,Nesmíš se zlobit když ti to řeknu.'' zamumlal a tvářil se u toho provinile. ,,Dobře nebudu.'' sedl jsem si vedle něj.
,,Víš chtěl jsem už od začátku abys byl můj ale ty jsi kvůli mému chování nechtěl. Napadlo mě že když budeš na Jina žárlit získám si tě. A proto si s Jinem hrajeme na pár. Teda... Teď už ne ale chápeš.'' vyrazil mi tím dech. Nečekal jsem že to mohl dělat jen kvůli mně. ,,Tae já... Taky tě mám rád ale ... Tohle prostě už nesmíš nikdy dělat.'' podíval jsem se mu do očí. ,,Máš mě rád?'' oči se mu rozzářily a nádherně se usmál. ,,Ano mám i když je to trošku složitější.'' povzdychl jsem si. Byl jsem z toho všeho až moc zmatenej. ,,Máš mě hodně rád?'' pořád pokračoval ve své otázce. Pořád se krásně usmíval. Byl - roztomilej.
Měl jsem ho rád. Od začátku mi něco říkalo že ho mám rád i když jsem se snažil ho rád nemít. Byl na mě zlej a ubližoval mi ale teď? Je z něj úplně někdo jiný. ,,Ano Tae... Hodně moc rád.'' usmál jsem se. On vykulil oči. Vypadal teď jako štěňátko a já měl sto chutí ho zmáčknout v objetí. ,,A uděláš pro mě něco?'' z jeho úsměvu se stal tázavý výraz. ,,No... Podle toho co...'' trošku jsem znejistěl. ,,Obejmeš mě?'' roztáhl ruce a prosebně mě sledoval. Nešlo odmítnout.
Padl jsem mu do náruče. Objímal tak strašně hezky. Víc jsem ho zmáčkl. On se ale odtáhl. Trošku jsem nechápal proč ale on se mi zadíval do očí. V tu chvíli bych byl schopný udělat cokoli co by mi Taehyung řekl. Až takhle moc jsem se v jeho očích utápěl. Položil mi ruce na tváře. Hezky hřály. Přivřel jsem oči. On se ke mně začal přibližovat. Oči jsem zavřel úplně a v tu chvíli mě něco zašimralo na rtech. Moc dobře jsem věděl kdo tento dotek působí. Začali jsme se líbat. Chutnal po alkoholu ale jinak to byl ten nejkrásnější polibek který jsem kdy dostal. A že už jich pár bylo. Pak mi to ale celý došlo. CHUTNÁ PO ALKOHOLU!
Odtáhl jsem se. ,,Tae ty... Jsi opilej nevíš pořádně co děláš.'' zvedl jsem se z postele. On na mě jen nechápavě koukal. ,,Měl by jsi jít spát.'' povzdychl jsem si a přesto že mi to rvalo srdce ho tam nechat jsem odešel k sobě do postele a tam jsem po chvilce usnul.
ČTEŠ
Military | Vmin
FanfictionDOKONČENÁ Jimin byl povolán na povinný vojenský výcvik, jako každý jiný muž v Koreji. Na svůj dvou letý pobyt se netěší zřejmě nikdo, avšak změní jeho názor jeden z nejobávanějších mužů na vojně? Nebo se naopak z toho stane Jiminova noční můra? Ihne...