Kaybedeceğini bile bile neden
Mücadele ediyorsun dedi,
Öleceğini bile bile yaşadığını
Unutmuştu o ama...Bozmadım.
Özdemir AsafTarih boyunca hepimize doğru olan yanlışı öğretmişlerdir. Hani derler ya insanlar kaybedeceğini bildiği savaşa girmez diye aslında bu yanlış bir bilgidir. Çünkü biz insanoğlu kaybedeceğimizi bile bile o savaşa gireriz.
Giray masum bir kızın hayatını kurtarmak için sonunu bildiğini zannediği bir yola çıkmıştı. Aklınca başından kuralları koyarsa sona geldiğinde engeller olmaz diye düşünüyordu ama unuttuğu bir şey vardı kader kural dinlemezdi.
Genç adam gece yatağa yarınki yapacağı işleri düşünerek girmişti ama uyku ona sabaha karşı anca uğramıştı. Sabahta herzaman alışık olduğu saatte erkenden kalkıp mahallelerinin yakınlarındaki parka koşmaya gitmişti.
Yaptığı uzunca koşudan sonra evine dönerken yine yakınlarındaki fırından ekmek almak için içeriye girmişti tam Salih abisine günaydın diyecekti ki Leyal'in kendisinden önce geldiğini ve ekmek aldığını görmüştü.
Leyal bütün gece babaannesinin kendisinden istediği son isteği düşünüp durmuştu. Bu yüzden hem o istek hemde bu akşam olacak nikah yüzünden gözüne sabaha kadar uyku girmemişti. Yine babaannesine kıyamayıp söz vermişti. Peki gün geldiğinde istediği şeyi nasıl yapacaktı tutki o kabul etti ya Giray buna ne diyecekti.
Kafası durmuştu bütün düşünceler birbirine girmişti artık daha fazla düşünmemek için yataktan kalkıp odasındaki pencerenin önüne gelip dışarıyı seyretmeye başlamıştı.
Saat sabahın altısı olmuştu bile. Yaz mevsiminde oldukları için havalar erkenden aydınlanmıştı. Sokakta yavaş yavaş insanlar olmaya başlamıştı bile. Tam perdeyi çekip pencereyi açacağı sırada karşı evin kapısı açılmıştı.
Kapıdan çıkanın müstakbel kocası olduğunu görünce görmesin diye geri çekilip gizli gizli izlemişti. Giray'ın üstündekilerini baştan aşağı inceleyince koşuya gittiğini anlamıştı. Üzerinde beyaz bir tişört ve koşu için olan şortlardan vardı ve burdan bakınca gerçekten çok yakışıklı duruyordu.
Leyal birden ne düşündüğünü anlayınca şaşırdı kendine o içinden Giray'a çok yakışıklı olmuş demişti demi az önce. Bunu nasıl düşündüğüne hayret etmişti. Oysa öyle şeyler düşünüp bu evcilik oyununa kendini kaptırmamalıydı.
Onlar bu evlilik için kuralları baştan koymuşlardı. Onlar için ilerisi asla olmayacaktı. Zamanı geldiğinde birbirlerinin hayatlarından sessizce çıkacaklardı. İkisinden olsa olsa sadece aile dostu olurdu daha ötesi yoktu onlar için.
Ama Giray giderken biraz daha bakmıştı arkasından gerçekten tam Türk askeri diye düşündü içinden uzun boylu yapılı spor yaptığını belli eden omuzları ve kasları vardı inkar edilemez bir gerçek vardı ki geçici kocası yakışıklı adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM SENİ SEÇTİ
General Fictionİyi adamlar yanlızlıktan ölüyor,İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken...... Dostoyevski Giray karşısındaki kadınların istediği herşeyi kabul etmişti ama onunda bir şartı vardı şimdi bunu söylemeliydi ki ilerde olacakların ö...