Genç kadın soğuyan suyun içinde bir taraftan ellerini ileri geri hareket ettiriyor, diğer taraftan da sudan dolayı buruş buruş olmalarını yüzünü ekşiterek izliyordu. Artık çıkması gerekiyordu çünkü biraz daha burda kalırsa hasta olması kaçınılmazdı. Ama bu yapacak olacağı eylemini her ne kadar beynine kabul ettirse de, vücudunun bunu istemediğini anlıyordu.
Çünkü hem beynen hemde ruhen çok yorulmuştu kadın. O yüzden bedenini dinlemiş soğuyan suya aldırmadan kafasını küvetten dışarı doğru çıkarıp, deminden beri kapanmak için direnen gözlerini kapatmıştı. Artık beynide kalbide bu kadar şeyi kaldırmıyordu. Ama yinede pes etme gibi bir lükse de sahip değildi. Onun kendinden önce düşünmesi gereken evlatları ve burnunu sürtmesi gereken bir kocası vardı.
Şimdi bir an evvel kendini toparlamalı ve bu banyodan herşeyi sıfırlamış olarak çıkması gerekiyordu. Çünkü onun babaannesine bir sözü vardı. Mutlu olacaktı hemde çok mutlu olacaktı. O yüzden çocukluğu gururu bir kenara bırakacak artık büyüyecekti. Annesinin kızı olduğunu herkese gösterecekti. Onun güzeller güzeli annesi bu dünyaya tek başına kafa tutmuş, yıkılmadan ayakta kalmıştı.
O da bu hayattan hakettiği mutluluğu alacaktı.
Leyal küvetten çıktığında vücudunun hafif titrediğini hissetmişti. Onca zaman soğuyan suda kalırsa olacağı buydu elbet. İnşallah hasta olmam dedi genç kadın içinden. Köşedeki havluyu ıslak bedenine dolamış sonrada diğer havluyla da saçlarındaki fazla suyu almaya başlamıştı. Havlu ile işi bittikten sonra onu kirli sepetine atmış sonrada saç kurutma makinası ile saçlarını kurutmaya başlamıştı. Eskiden olsa bu işlemi yapmayı hiç sevmezdi. Hatta rahmetli babaannesi bunun için ona çokçada kızardı. Ama o dinlemez yine bildiğini okurdu.
Fakat bu alışkanlığını anne olacağını öğrendiği ilk günden beri bırakmıştı. Çünkü şimdi hasta olmak planları dahilinde asla yoktu. Genç kadın saçlarını kuruttuktan sonra makineyi çekmeceye geri koymuş, daha sonrada gözlerini karşısındaki aynada yansıyan yüzünde ve vücudunda dolaştırmaya başlamıştı.
Anne olduktan sonra sanki hatları daha bir oturmuş belirgin hale gelmişti. Göğüsleri büyümüş kalçaları genişlemişti. Ezgi'nin deyimiyle gerçektende afet olmuştu. Genç kadın kendini çok beğenen biri asla değildi ama yinede güzelliğinin de farkındaydı. Tabiki bu değişen vücut hatlarının kocasınında farkettiğine emindi. Ve Leyal kendisindeki bu değişikliği kocasını yola getirmek için seve seve kullanacağına emindi.
Onlar bu evliliğe 1-0 yenik başlamışlardı. Ve ne yazık ki onca zamana rağmen hala bu skor değişmemişti. Evet ikiside çok sevmişti, evet ikiside bu evliliğe sonuna kadar sadık kalmışlardı. Ama yinede evlilikleri sağlam bir temel üzerinde olmadığı için yaşadıkları her olayda sallanıyordu. Artık genç kadın evliliklerinin böyle olmasını istemiyordu. Onun hayalindeki evlilik bu değildi. Ne yaşarlarsa yaşasınlar, onlar her zaman sapasağlam sonsuz güvenle ayağa kalkmalılardı. Hakettikleri buydu ikisininde. En çokta çocuklarının.
İşte bu yüzden genç kadın en baştan sıfırdan başlayacak ve evliliklerini en sağlam temele oturtacaktı. Zamanı azdı ama başaracaktı. İşe öncelikle salonda uyuyan kocası için güzel bir kahvaltı hazırlayarak başlayacaktı. Eee eskilerinde dediği gibi erkeğin kalbine giden yol midesinden geçiyordu. Allahtan bu konuda şanslı bir kadındı da kocası asla yemek seçmiyordu. Tabiki çoğu özellikleri babalarına benzeyen oğulları bu yöndende aynı onun gibilerdi.
Doğduları günden beri ikiside onu üzmemişler, sanki babalarının yokluğunun farkındalarmış gibi ona zorluk çıkarmamışlardı. Gerçi terside olsa genç kadın için farketmez onlar için herşeylerine katlanırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM SENİ SEÇTİ
General Fictionİyi adamlar yanlızlıktan ölüyor,İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken...... Dostoyevski Giray karşısındaki kadınların istediği herşeyi kabul etmişti ama onunda bir şartı vardı şimdi bunu söylemeliydi ki ilerde olacakların ö...