50.Bölüm Sen Gittin Ben Bittim

5.8K 405 207
                                    

Gelen arabalara yerleşen kızlar gelin arabasının arkasında konvoy halinde Suna'nın ailesinin yaşadıkları eve gelmişlerdi. Suna'nın burda abisi tarafından beline kırmızı kuşağı bağlanacak, sonrada genç bir kız olarak baba evine son kez veda edecekti.

Erkek tarafı çalan davul ve zurna eşliğinde aşağıda beklerken, kız evinde de hüzün ve sevinç bir arada yaşanmaktaydı. Seviniyorlardı çünkü bugün kızlarının en mutlu günüydü. Üzülüyorlardı çünkü evlerinin biricik incisi baba evine veda edip kendine yeni bir yuva kurmak için gidiyordu.

İçerdeki hüzünlü hava orda bulunan herkesi üzdüğü kadar Leyal'ide çok üzmüştü. Ama o sadece arkadaşı için değil kendi içinde üzülmüştü. Çünkü ilerde kendi düğünü olduğu zaman onun kuşağını bağlıyacağı ne bir kardeşi nede duvağını yüzüne örtecek babası vardı. Hepside onun hayatından erkenden göçüp gitmişlerdi.

Daha sonra damadın gelip gelini alması ile herkes geldiği arabalara tekrar binmişler sonrada yine konvoy şeklinde düğünün yapılacağı sahile doğru gitmeye başlamışlardı. Kırk beş dakika yakın süren yolculuğun ardından sonunda araçlar sahil kenarına ulaşmışlar sonrada boş buldukları yerlere park etmeye başlamışlardı.

Giray ve timi düğün mekanındaki güvenliği sağlarken diğer arkadaşlarıda dışardaki güvenlikten sorumlu olacaklardı. Konvoy ile birlikte gelen misafirler mekana geçerken Suna,Kaan ve yakın arkadaşlarının bulunduğu ekipte gelin için hazırlanan küçük alana geçmişlerdi. Timdekilerin çoğu  kalabalık yapmamak adına mekana geçerken orda sadece Giray ve Onur kalmıştı.

Kaan ve erkek arkadaşları bir tarafta eğlenerek sohbet ederlerken, gelin ve kız arkadaşlarıda bir köşede sohbet ediyorlardı. Leyal dün kınada olmayan birkaç tane üniversiteden arkadaşıyla tekrar karşılaşmış sonrada onlarla koyu bir sohbete başlamışlardı. Tabiki sohbete yıllarca arkadaşlarının merak ettiği kocasınıda dahil edince konu bolca komik okul anıları ile devam etmişti.

Giray karısının onca yıl kendisi yokken bile nasıl varmış gibi hareket ettiğini  arkadaşlarından dinledikçe gözleri parlamıştı. Karısı gerçekten de eşi benzeri olmayan biriydi.

Kısa bir süre sonra içeriye giren görevli artık gelin ve damadın çıkma vaktinin geldiğini haber vermesi ile içerdekiler yavaş yavaş mekana doğru gitmişlerdi.  Yanlarında sadece Leyal Giray ve Onur kalmıştı. Suna çok heyecanlı olduğu için arkadaşının çıkmasına izin vermemiş içeriye gidesiye kadar yanında kalmasını istemişti. O kalınca doğal olarak güvenliği için Giray ve Onur'da onunla birlikte kalmışlardı.

Çıkmalarına son bir dakika kala kapı tekrar çalmış, görevli bayan artık zamanın geldiğini belirmişti. O saniyeden sonra gelin ve damat kol kola kumların üzerinde yollarına serpilmiş çiçekler eşliğinde dans için ayrılmış piste kadar gelmişlerdi.

Daha sonrada fonda çalan müzik ile düğünlerindeki ilk danslarını etmeye başlamışlardı. Onlar dans etmeye başlarken Giray'da arkadaşı ve karısı ile birlikte diğerlerinin yanına kendileri için ayrılan masaya geçip oturmuşlardı.

Ezgi geldiğinden beri düğün mekanına resmen aşık olmuştu. İlerde mutlaka kendi düğününüde böyle bir yerde yapmayı aklına not etmişti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
RUHUM SENİ SEÇTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin