18.Bölüm Kalpteki Cam Parçaları

15.7K 752 236
                                    

Daha dün yanımda kollarımdaydın
Boynuma sarılıp öper koklardın
Seviyorum derken hep özlüyorken
Şimdi neden bana yabancısın sen?

Seni unutmaya ömrüm yeter mi?
Dön desem tersine dünya döner mi?
Gururum aşkıma öyle düşman ki
Geri dön beni sev, dön diyemem ki

Benim kaderimde ayrılıklar var
Kime bağlandıysam ayrıldı yolları
Sevmedim kimseyi ben hiç bu kadar
Benden ayrılmaya yeminin mi var?

Benim kaderimde ayrılıklar var
Kime bağlandıysam ayrıldı yollar
Sevmedim...
Ümit Besen

Bir kadının hayatında yaşadığı en ağır duygudur hayal kırıklığı. Kadın hayattaki her duyguyla baş edebilir ama hayal kırıklığı işte onunla baş etmeye gelince tökezlerler.

Rabbim kadınları erkeklere korusun kollasın onlara sahip çıksın sevsinler diye emanet etmemişler miydi? Ozaman niye her seferinde hayal kırıklığına uğrayan kadınlar oluyordu ki.

Leyal'in küçücük kalbi daha ne kadar parçalana bilirdiki? Daha ne kadar süre kalbinin böyle acımasına izin verebilirdi ki? Çok mu çirkindi acaba gözünde yada sevilmeyecek kadar kötü huylarımı vardı ki kocası onu bir türlü hayatına kabul etmiyordu.

Keşke dedi içinden keşke kalbime sözümün hükmü geçsede onu çıkarıp at dediğimde atsa ama maalesef öyle bir gücü yoktu elinde. Gerçi olsada kullanmayacağına emindi. Karşılığı olmasada seviyordu karşısındaki adamı bu onun elinde değildi ki. Hem hayatında ilk defa kendi seçimini kendi yapmıştı.

Herkes ona sormadan emanet edip duruyordu birilerine onu ilk defa o kimseye sormadan bile isteye emanet etmişti kalbini. İçindende aşkın gururu olmaz dedi. Herşeye gururlu olan kız birtek kalbini emanet ettiği adama gurursuzdu. Bundan da ne utanıyor nede gocunuyordu.

Daha dün onca adamın yanında karım diye nerdeyse basbas bağıran adam şimdi ona sadece arkadaşlık vasfını yakıştırıyordu. Dün ne çok ümitlenmişti sahiplenir gibi karım deyişinden şimdi ise dünkü aldığı zaferin altında nerdeyse can çekişiyordu.

Toy ve tecrübesiz bir kız olabilirdi Leyal ama asla aptal değildi. Geldiği günden beri Kenan hocanın ona bakışının ve davranışlarının farkındaydı. Hatta okuldaki çoğu meslektaşıda birbirlerine ikisini çok yakıştırıyordu. Ama o her seferinde inkar edip karşı çıkıyordu.

Galiba Kenan hocada o yüzden kendisine açılamıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Galiba Kenan hocada o yüzden kendisine açılamıyordu. Alacağı red cevabından sonra aralarında olan arkadaşlık bağınında bitmesinden korkuyor olabilir diye düşündü. Susması onunda işine geliyordu, yaptığı bencillikti biliyordu ama ilk defada o bencil olmak istiyordu.

Kenan'ın arkadaşlığınıda komşuluğunuda seviyordu ve bunu kaybetmek istemiyordu. Hayat ne garip dedi benim kalbim başkası için atıyor başkasının kalbi benim için atıyor. İçinden inşallah Kenan'ın aşkı benimki kadar güçlü değildirde hayatının gerçek aşkını bulur dedi.

RUHUM SENİ SEÇTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin