İnsan tam mutlu oldum der, tam herşey yoluna girmeye başladı diye sevinirken, bir bakar onca zaman emek emek yaptığı herşey ufacık bir taş parçası ile yerle bir olur.
Giray kağıtta yazanları okuduktan sonra deliye dönmüş ve ağıza alınmayacak küfürler etmeye başlamıştı. Ama bunları bir sinir haliyle yaparken yerde korkudan iyice büzüşmüş karısının farkında bile değildi.
Leyal yaşadığı korku ile uzun süre kendine gelememişti. Kendisi ile kocasını tehdit eden kim yada kimlerdi. Yoksa bunu amcası olacak adam mı yapmıştı? Ya oysa ya yine hayatına girip yeni yeni kavuştuğu mutluluğa gölge düşürürse. Bu sefer asla buna izin veremezdi.
Genç kız düşüncelerinden kurtulup, başını eğdiği yerden kaldırmış, küfürler ederek volta atan kocasına gözlerini sabitlemişti. Ve duyacağından emin olmayarak sessizce fısıldamıştı.
"Amcam yapmış olabilir" demişti.
Giray duyduğu kelimeler ile önce olduğu yerde durmuş sonrada yönünü karısına doğru dönmüştü. Döner dönmezde kendisine en ağır küfürü etmişti. Yine öfkesine yenilmiş ve gözü hiçbir şeyi görmemişti. Yaptığı yanlışın farkına varır varmazda karısının önünde diz çökmüş ve yüzünü ellerinin arasına alıp küçük küçük öpücükler ile öpmeye başlamıştı.
"Özür dilerim güzelim. Bunları yaşadığın için senden çok özür dilerim."
"Sen niye özür diliyorsun ki!!! Eğer notu yazıp seni benle tehdit eden, amcam ise asıl özür dilemesi gereken benim. Benim yüzümden değmeyecek insanlar ile muhattap oluyorsun.""Şşşşş sakın bu olanlarıda kendine yük etmeye kalkma. Ayrıca seninle gelen herşeye razıyım ben. Sen benim karımsın, kadınımsın seni koruyup kollamak benim görevim.
Şimdi öncelikle o bayıldığım şeker dudaklarından bana bir öpücük veriyorsun, sonrada ben kocan evinin direği gelecekteki çocuklarının babası bir kaç telefon görüşmesi yapıp geliyorum, anlaştık mı güzelim?"
"Hı hı tamam. Sonrada buraları toparlayıp bir camcı bulalım mı?"
"Onu sonra yapmak zorundayız güzelim, öncelikle olanlar ile ilgili işlem yaptırıp tutanak tutturmamız gerekiyor."
"Ama mahalleye polis girerse olanları anneannemgilde duyar. Onları tekrar huzursuz etmek istemiyorum."
"Sen merak etme güzelim onların haberleri bile olmadan halledeceğim ben herşeyi. Şimdi şu öpücüğümü verde bende gidip senin korkmanı sağlayan şerefsiz kimmiş öğreneyim."
Leyal kocasını daha fazla bekletmeden ateş gibi dudaklarını buz gibi serinliklere teslim etmişti. İkili öpüşmeye başladıkları an herşeyden soyutlanmış, sadece birbirlerini hissetmeye başlamışlardı. Giray karısının tatlı öpücüklerine tıpkı onun gibi yavaş yavaş tadını çıkara çıkara karşılık veriyordu.
İkili uzun sayılacak bir süre artık nefes alamayacak raddeye gelesiye kadar birbirlerinden dudaklarını ayırmamışlardı. Giray nefessiz kalan karısından istemeye istemeye ayrılmış, nefeslerini düzene sokması için ona izin vermişti.
"Ahh be güzelim inan bir gün ölürsem sebebim şu tatlı dudakların olacak. Sen nasıl bir şeysinki ben bir türlü sana doyamıyorum."
"Sakın o aşık olduğum dudaklarından ölüm lafı bir daha çıkmasın. Senin yokluğunla bir kez sınandım bir daha sınanmama izin verme. Her gittiğinde mutlaka bana geri dön olur mu?"
"Ağzından her çıkan kelimeye bin sözüm feda olsun be güzelim, ama bir tek ölüme söz veremem. Ben bu mesleği seçtiğim an ölüm benim gölgem yoldaşım oldu. Sadece elimden geleni yapacağıma söz verebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM SENİ SEÇTİ
General Fictionİyi adamlar yanlızlıktan ölüyor,İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken...... Dostoyevski Giray karşısındaki kadınların istediği herşeyi kabul etmişti ama onunda bir şartı vardı şimdi bunu söylemeliydi ki ilerde olacakların ö...