Bölüm Değil

2.8K 123 38
                                    

Merhaba arkadaşlar evet biliyorum uzun zamandır buralarda yoktum. Son bölümü de bir türlü yayınlayamadım. Çoğunuz da haklı olarak hikayeyi bu şekilde bıraktım zannetmiş. Ama asla bırakmadım. Bırakmamda. Sizin sayenizde ben yazmayı çok sevdim. Sizler yorum yaptıkça hayatımda ilk defa kendim için bir şeyler yaptığım için çok mutlu oldum.

Ara vermeme gelirsek. Ailecek çok zor bir dönemden geçtik. Annemle babam ayrılma sürecine girdi ve buda hepimizi fazlasıyla etkiledi. Kaç yaşında olursak olalım böyle bir şey inanınki her çocuk için çok zor bir durum. Babamın bir türlü düzelmeyen davranışları annemin artık dayanamaması onları bu süreçe getirdi. Malum belli bir yaştan sonra bazı şeylere katlanmak zor oluyor. Bizde bu zaman boyunca seve seve annemizin yanında olduk. Çünkü bu durumda tek kabahatli babamdı. Şuan babamın büyük ısrarları ve pişmanlığından dolayı annem ve biz düşünme aşamasındayız. Her ne kadar huylu huyundan vazgeçmez desekte, herkesin son bir şansı olduğuna inanıyoruz. Artık bu saatten sonra top babamda. Umarım sözünü tutar da bizi yanıltılır.

Neyse sıkıntılarımla sizi daha fazla meşgul etmek istemiyorum. Bölüme gelecek olursam. İnanın neler yazdım çoğunu unuttum. Hikayeyi baştan okuyup tekrar adapte olup kaldığım yerden devam edeceğim. İnşallah da en kısa zamanda yayınlanacağım. Kimsenin aklında da asla bir şüphe kalmasın hikayemi mutlaka bitireceğim. Ve şimdiden diğer hikayelerimde de yanımda olmanızı rica ediyorum. Hepiniz seviliyorsunuz. İyi akşamlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RUHUM SENİ SEÇTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin