Yıllar sonra öğrendim ki;
Bağırıp çağırmana gerek yok!
Sesini duymak isteyene bir fısıltı
Yeter....
Farid Farjad3 YIL SONRA
ANKARAGenç kadın ellerinde sıkı sıkı tuttuğu fincanı ile pencereden, bahçede yağan karın altında oynayanları gözleri ile takip ediyordu. Hepsinin gözlerinden ne kadar mutlu ve eğlendikleri belli oluyordu. Keşke dedi içinden bende tıpkı onlar kadar mutlu olabilseydim. Ama işte onun istemesiyle olmuyordu birşeyler. Oda artık istemeyi bırakmış elinde kalanlarla kaderine düşen mutluluğu yaşıyordu.
Leyal yine sık sık daldığı düşüncelerinden omuzuna konulan şalla çıkmak zorunda kalmıştı.
"Yine nerelere daldın böyle? Ben sana durup dururken dalmayı yasaklamamış mıydım?"
Adamın ağzından çıkan sözlerle genç kadının düşünceleri birden üç yıl önce kocası ile yaptığı konuşmaya gitmişti.
Geçmiş
"Benim küçüğüm yine nerelere dalıp gitti? Hem bu dalmalarını kıskanmaya başladım. Yok öyle bütün dikkatin bende olacak"
"Diyosun! Ama unuttuysan hatırlatayım ben bir insanım arada dalmam normal bence. Hem daldığım yerde bile seni düşündüğüme göre bence kıskanman yersiz gibi."
"Haa beni düşünüyorsan problem yok o zaman!"
"Seni kendini beğenmiş koca öküzüm."
"Öküz deme kocaya çarpılırsın sonrada öylece kalırsın"
Leyal aklına gelen hatırayla önce derince bir iç çekmiş sonra gözlerini hala ondan bir cevap bekleyen adama çevirmişti.
"Yasaklamıştın elbette! Ama biliyorsun ki benim yasaklarla pek aram yoktur."
Genç adam duyduğu sözlerle kadını kendine doğru çekip başını göğsüne yaslayarak başının üstüne bir öpücük kondurmuştu.
"Bilmezmiyim hiç! Bu başına buyrukluğun yüzünden başımıza ne işler açmıştın."
Genç kadın adamın sözlerinden sonra başını adamın göğsünden geri çekmiş sonrada elini yumruk yaparak omzuna doğru vurmuştu.
"Ne oldu beyfendi bakıyorum da halinizden pek şikayetçisiniz. Demek ki benden bu kadar çabuk sıkıldın."
"Tövbe! Haşaa hiç sıkılırmıyım senden, günahımı alıyorsun şimdi ama benim."
"Hadi ordan külahıma anlat sen bunları. Neyse dışarı soğumaya başladı küçük aslanları artık çağırda üşütüp hastalanmadan üzerlerini değiştireyim. Malum hastalandıkları zaman iyileşmeleri baya uzun sürüyor."
"Tamam meleğim sen kıyafetlerini hazırla ben aslanlarımızı alıp geleyim."
Genç adam arkasını dönüp tam kapıdan dışarıya çıkacaktı ki arkasında duyduğu sesle dönüp tekrar geriye bakmak zorunda kalmıştı.
"Murat teşekkürler! İyiki varsın. En ummadığım anda tam düşecekken sen tuttun ilk elimi."
"Teşekküre gerek yok meleğim ben sadece kalbimin sesini dinledim ve sonunda kazanan biz olduk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM SENİ SEÇTİ
General Fictionİyi adamlar yanlızlıktan ölüyor,İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken...... Dostoyevski Giray karşısındaki kadınların istediği herşeyi kabul etmişti ama onunda bir şartı vardı şimdi bunu söylemeliydi ki ilerde olacakların ö...