48.Bölüm Geçmişin Gölgesi

6.6K 434 94
                                    

Hani derler ya öfkeyle kalkan zararla oturur diye, işte Giray bunun açısını şimdi çekiyordu. Eğer Kemal olacak hıyarın gazına gelip tişörtünü çıkarmasaydı ne karısı şuan ona öldürecek gibi bakıyor olurdu, nede o iki yeni yetmeden dikkati dağıldığı için yumruk yemiş olurdu.

"Ahhh yavaş olsana be oğlum."
"Pardon komutanım."

"Bence olma Murat abi hatta az daha bastır da bu komutanınız olacak hödüğün aklı azda olsa başına gelsin."

"Öylemi güzelim birazdan bu sözlerini sana zevkle yedirteceğim."

"Bulursan yedirirsin elbet."
"Bak güzelim zaten sana olan sinirim hala geçmedi bence dahada damarıma basma istersen."

"Duygular karşılıklı desenize Giray beyciğim. Ne tesadüf benimde size olan sinirim geçmedi."

"Senin sinirini sevsinler. Kızım sen hangi akla hizmet o üstündekini çıkarıp yarı çıplak ortalıkta dolanıyorsun. Senin niyetin beni katil etmekse söylede bileyim."

"Valla sen hangi akla hizmet tişörtünü çıkardıysan bende o akla hikmetle çıkardım."
"Dilde papuç mübarek. Ahhh oğlum sende az dikkatli olsana. Neyse çekil yeter bu kadar."

"Çok acıyor mu?
Genç kız her ne kadarda kocasına kızgında olsa canının yanmasına dayanamıyordu. Az önce onu bikinisi ile görür görmez bütün plajı kendi ismiyle resmen öfkesinden inletmişti. Birde üstüne üstlük kocasının az ilerisinde olan iki gençin kendisine laf atmasıda tuz biber olmuştu.

O saniyeden sonra olanlar olmuş Giray'ıda kimse tutamamıştı. Gençlere öyle bir girişmişti ki gözü kimseleri görmemişti. Ama bir an kendisi ile göz göze gelmesi ile dikkati dağılmış karşısındaki gençte bundan yararlanıp kaşına doğru bir yumruk atmış kaşının kanamasını sağlamıştı. Sonrada timdekilerin araya girmesi ile olay zorla yatıştırılmış. İki gençte otelin personeli tarafından revire kaldırılmıştı.

"Merak etme seni bikini ile gördüğüm kadar acımadı canım."

"İnan duygularımız karşılıklı bende seni üstsüz bir şekilde gördüğümde aynı şeyleri hissettim."
"Tamam neyse kapatalım bu konuyu artık hatırladıkça sinirlerim geriliyor."

Kemal:
"Bencede kapatın komutanım dediğiniz gibi çok uzadı. Hem o kadarda büyütülecek bir mevzu değildi yani. Şeyyy komutanım bu konuyu kapatırken az önce benim için dediğiniz konuyuda kapatsak mı acaba. Unutalım biz en iyisi son yirmi dakikayı silinsin gitsin."

"Yooo o konu ayrı aslanım onu ölsem unutmam. Karımın yarı çıplak ortalıkta dolanmasıda bu yediğim yumrukta senin marifetin, o yüzden az önce söylediklerimi harfi harfine senin üzerinde uygulayacağım."

"Yapmayın komutanım kurbanınız olayım, beni onca kadının arasına sokarsanız benden geriye ne kalır. Siz bana en iyisi üç sene gece nöbeti yazın yeminle razıyım."

Timdekiler arkadaşlarının son çırpınışlarını kahkalarla izliyorlardı. Biliyorlardı ki bu sefer kesin komutan dediğini yapacaktı. Şimdiden arkadaşları için üzülmeye başlamışlardı bile. Kemal'in gazası mübarek olsun du artık.

Samet arkadaşının boynuna kolunu uzatmış onunla dalgasını geçmeye başlamıştı bile.
"Valla devrem ben demiştim diyeceğim ama yalan söylemiş olacağım. Çünkü demedim. Az akıllan diye susmayı tercih ettim. Oğlum umarım artık öylelikle herkesin işine burnunu sokmazsın."

RUHUM SENİ SEÇTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin