5 Saat Sonra
Ankara-EsenBoğa HavalimanıLeyal bekleme salonunda arkadaşları ile uçağın kalkış saatini beklerken, başını yorgunluktan daha fazla tutamamış, yanındaki adamın omzuna dayayıp gözlerini dinlendirmek için kapatmıştı.
Bu gün sabah erkenden kalkıp Çankırı'ya gitmek için yola çıkmaları sonra orada yaşadıkları tatsız olaylar derken, beyni bunca karmaşayı kaldıramamış pes etmişti.
"Artık düşünmeyi bırak, yoksa hasta olacaksın. Zaten mesele tatlıya bağlandı gibi."
Giray rahmetli arkadaşının evinden döndüklerinden beri karısının yaşadığı üzüntünün farkındaydı. O da olanlar yüzünden en az onun kadar şaşkın ve üzgündü. Ama neyseki halletmişlerdi de şimdilik rahatlardı.
"Bu söylediğine sen inanıyor musun? Sen o adamların gözlerinde ne gördün bilmiyorum ama ben onların gözlerinde amcamı gördüm. Onlar Aslı ablanın peşini asla bırakmayacaklar."
"Kendileri bilir güzelim eğer senin dediğin gibi çıkarsa o zaman sonuçlarınada katlanırlar. Bu sefer hiç birinin gözünün yaşına bakmam hakettikleri yere hepsini topluca yollarım. Aslı yengede çocuklarda bizlere Fırat'ın emanetleri. Ve bizde emanetlerimizi canımız pahasına korururuz."
"Bundan asla şüphem yokki zaten. Ama yinede bilmiyorum işte, o kuzeni olacak adamın gözleri beni çok korkuttu."
"Korkma sen güzelim, havlayan köpek ısırmaz. Hem her ihtimale karşı tedbir olsun diye Oğuz'u aradım. Akşama yanlarında olacak onlara göz kulak olacağına eminim."
"Yaaa Oğuz abim mi geliyor. Keşke bende görebilseydim onu. Çok özledim kendisini en son seninle karşılaşmadan bir ay önce gelip gitmişti yanıma."
"Vayyy demek o zaman senin yanına gelmişti. Bende bizi görmeye geldi zannetmiştim. Yanlız nasıl kendini sevdirdiysen bizimkilerine hepsi benden çok senin tarafındalar."
"Meslek sırrı asla söylemem. Hem ben sevilmeyecek kız mıyım?"
"Çokta mütevazisiniz hanım efendi"
"Huyum kurusun öyleyimdir."İkili bir süre sonra susmuş havaalanındaki sesleri dinlemişlerdi. Ama sessizlik Leyal'in tekrar konuşması ile bozulmuştu.
"İyiki Oğuz abiyi aradın. Artık gözüm hiç arkada kalmaz. Eminim o varken onlara hiç bir şey olmaz."
"Bende öyle düşündüm güzelim. Oğuz bu işler için biçilmiş kaftan. Zaten onunda işine gelmişti. Ailesiyle bu aralar durumları yine karışık gibi. Bir nevi bu onun içinde sorunlarından kaçış oldu."
"Bilmezmiyim kaç ay bizden gerçek kimliğini iyi saklamıştı. Ama iyiki beni bizi ona emanet etmişsin. O olmasaydı kim bilir!!! Düşünmek bile istemiyorum."
"Bencede düşünme. Çünkü sana kötü olan herşeyi düşünmeyi yasaklıyorum."
"Emredersiniz komutanım!!!"
Giray karısının cevabından sonra gülerek iyice kendine çekmiş başını göğsüne koymasını sağlayıp, üstünden kokusunu içine çekerek ufak ufak öpmeye başlamıştı. İkili bir süre o şekilde kaldıktan sonra, hoparlörden yapılan anonsla birlikte diğerleri beraber uçağa binmişler kısa süre sonrada havalanmışlardı.
Leyal kocası ile yanyana otururken pencere tarafınada Firuze oturmuştu. Arkalarındaki koltuklarda Ateş,Ezgi,Asaf varken ön taraftaki koltuklarda da Kemal, Onur, Samet vardı. Ve yan taraftaki koltuklarda da Mert ve Murat vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM SENİ SEÇTİ
General Fictionİyi adamlar yanlızlıktan ölüyor,İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken...... Dostoyevski Giray karşısındaki kadınların istediği herşeyi kabul etmişti ama onunda bir şartı vardı şimdi bunu söylemeliydi ki ilerde olacakların ö...