Leyal güzelim sen misin?
Dört kelimelik bir cümle bir insanı nasıl karanlıktan aydınlığa çıkara bilirdiki? Ama Leyal'i çıkarmıştı işte. Son üç gündür yaşadıkları o kadar ağır gelmişti ki kocasının sorusuna ağlamaktan cevap verememişti bile. Giray telsizden gelen kesik kesik ağlama sesleri ile deliye dönmüştü.
Şadi genç kızın konuşamıyacağını anlamış telsizi ondan almıştı.
"Meraba Binbaşım daha on gün olmadı senle ayrıları bak yollarımız tekrar kesişti."Sen kimsin? Karım nasıl?"
"Valla çok kırıldım Binbaşım ne çabuk unuttunuz beni. Şadi ben!"
"Şadi? Aman Allah'ım karımın yanındaki senmiydin? Çok şükür! O nasıl iyimi?"
"İyi iyi merak etme. Ama galiba seni birazcık özledi. Gerçi onun yerinde ben olsam senin gibi duygusuz bir adamı özlemezdim ama işte aşk insana olmadık insanları özletiyor."
"Kes zevzekliği Şadi El Bashar'ın kampına yakın yerdeyiz. En geç iki saate orda oluruz. Yalnız Kamir ve İvan piçide sizin peşinizde."
"Biliyorum ama şimdilik buraya saldırmaları imkansız. Burası onların bölge değil. Fakat tahminimce bir kaç kilometre ötedeki HDŞ kampına gitmiş olduklarını tahmin ediyorum. Neyse sen biran önce gelde konuşuruz herşeyi."
"Tamam zaman kaybetmeden orda olacağız. Şadi karım sana emanet. Ben gelesiye kadar ondan gözünü ayırma."
"Merak etme sen Binbaşım biz yenge ile iyi anlaştık." Diyerek son sözlerini söyleyen Şadi telsizi kapatmış bakışlarını yanındaki kıza doğru çevirmişti.
"Hadi sil gözlerini. Kendinde duydun Binbaşı birazdan burda olur. Hem eminin seni bu halde görmek onu çok üzer. Bence sen o gelesiye güzel bir duş al şu üzerindeki kirli kıyafetlerden kurtul." diyen genç adam onları masasından sessizce dinleyen arkadaşına dönüp konuşmaya başladı.
"Bashar sen yenge için bir kaç birşeyler ayarlayabilir misin?"
"Öyle ahım şahım bir şeyler bulamam. Ama ara ara buradaki arkadaşlar için gelen sağlık görevlilerinden kalmış bir kaç bir şey ayarlaya bilirim."Genç kız yüzündeki yaşları silmiş bakışlarını ona yardım edenlere çevirmişti.
"Çok teşekkürler herşey için."
"Önemli değil yenge. Gel ben sana benim odayı göstereyim orda duş var sular çok sıcak olmasada işini görür. Elbiseleride şimdi adamlara söylerim getirirler."Genç kız adamı başıyla onaylamış sonrada onunla birlikte odasına doğru ilerlemişti. Bashar'ın onu odada yalnız bırakıp gitmesi ile genç kız sandalyeye oturmuş elbiselerin gelmesini beklemişti. Onlar olmadan banyoya gitmek istemedi. On dakika sonra bir tane adam kapıyı çalarak içeriye girmiş kızın yüzüne bile bakmadan elindekileri kapının hemen dibine bırakıp arkasını dönerek çıkıp gitmişti.
Daha sonrada genç kız sandalyede daha fazla oturmayı bırakıp odanın içindeki küçük banyoya girmişti. Sonrada üzerindeki giysileri tek tek çıkarmaya başlamıştı. Genç kız her ne kadar güzel bir banyoya ihtiyaçı olduğunu bilsede, sırf başkasının kokusu vücuduna sinmesin diye sadece duru su ile öylece yıkanmış sonrada rafta bulduğu temiz havlu ile silinmek zorunda kalmıştı. Bir süre sonra iyice kurulanan genç kız, eski iç çamaşırlarını mecbur tekrar giymiş sonrada ona verilen uzun tunik ve eteği üzerine geçirmişti.
Giyinme işlemini bitiren Leyal saçlarını bileğindeki tokayla tepeden toplamış, sonrada duş aldığı yerde su ve sabunla birlikte kurulandığı havlu yıkıp kenardaki demirin üzerine kuruması için bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM SENİ SEÇTİ
General Fictionİyi adamlar yanlızlıktan ölüyor,İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken...... Dostoyevski Giray karşısındaki kadınların istediği herşeyi kabul etmişti ama onunda bir şartı vardı şimdi bunu söylemeliydi ki ilerde olacakların ö...