اروم وارده اتاق شد و در رو پشته سرش بست ...
نگاهشو به بکهیون که روی تخت خواب بود داد و اهی کشید ...قدماشو به سمتش برداشت و اروم گوشه تخت نشست ...
از صبح که رفته بود عمارت همش احساس میکرد یه چیزی رو گم کرده و جدا از این حس اعصابش واقعا بهم ریخته بود ... سالها خودشو به زمین و زمان زده بود تا اطرافیانش ارامش داشته باشن و نخوان بیشتر بدونن و الان ... الان هر ساعتی که میگذشت همه چی بیشتر بهم میریخت ، شایدم باید قبول کنه که سهون اون بچه کوچولو نیس و بزرگ شده .
کلافه دستشو به چشمای سوزناکش کشید و یکم سمته بکهیون خم شد و نگاهش روی اعضای صورتش چرخید ...
چشماش ... ابروهاش ... دماغش ... لباش ...
موهاش ..."موهاش ... "
نگاهش رفت بالا و روی موهایی که پراکنده بودن خیره شد ...
"موهاش اخرین بار خیلی نرم بود ... هنوزم نرمه ؟"
از خودش پرسید و نامطمئن به چشماش بستش خیره شد ...
"اگر دستمو ببرم بین موهاش میفهمه ؟! "
ابه دهنش رو قورت داد و دستش رو اورد بالا و دوباره به چشمای بستش خیره شد و بالاخره تردید رو کنار زد و دستش بین موهای ابریشمیش گم شد و ناخوداگاه لبخنده محو و خسته ای روی لبای چانیول اومد ...
+ تو چی داری که منو اینطوری سمته خودت میکشونی ؟ چرا با تو ارومم ؟!
زیره گوشش در حالی که محو تماشای هارمونی زیبای صورتش بود زمزمه کرد ...
خیلی نگذشت که بکهیون طاقتش تموم شد و چشماشو باز کرد و بلند شد نشست .
چانیول نگاهه خسته و درموندش رو بهش داد و نفهمید چطور بکهیون با دیدنه چشمای سرخ و پر از خالیش دلش لرزید .
-اینج...اینجا چی میخوای ؟
چانیول پوزخندی زد و دستشو به پیشونیش گرفت .
+ اومدم عروسک بازی
بکهیون با چشمای گرد نگاش کرد ...
-اینجا عروسکی نیس که بخوای باهاش بازی کنی برو یه جا دیگه رو بگرد .
+ این که اینجا عروسکی هست یا نیس رو من تعیین میکنم نه تو ... حالا هم بیا بگیر بخواب .
با اخم گفت و به کنارش اشاره کرد .
بکهیون حس میکرد هر ان ممکنه از کوره در بره ...
-برو بیرون .
چانیول پوکر نگاش کرد و یکم خیز برداشت سمتش .
+ ببین من اصلا امروز حوصله دارم پس عین بچه خوب فقط میگی چشم و کاری که ازت میخوام رو انجام میدی .
YOU ARE READING
𝑬𝒎𝒑𝒆𝒓𝒐𝒓
Actionهمه چیز از یه نقطه شروع میشه به اسم نفرت ... نفرت از خودمون ، نفرت از زندگیمون ، نفرت از گذشته و ایندمون و نفرت از اون ... اون کیه؟ ... اون همون نقطه شروع منه ... کسی که قراره پایان من باشه یا شایدم بهتره بگم پایان هر دومون ... 🔥 امپراطور 🔥 ✔کاپل...