part 21

530 158 39
                                    

-قربان مهمونتون اومد.
+ بگو بیاد داخل ...

از پشته میز بلند شد و رفت سمته مبلمان گوشه اتاق ...

یونگ در حالی که به عصاش تکیه میکرد وارد اتاق شد و نگاهی به اطراف انداخت ... همیشه فکر میکرد که عمارته خودش خیلی مرموذ و تاریکه ولی از وقتی وارده این ساختمون شده بود تازه فهمید معنی تاریک و مرموذ چیه ، سرمایی که توی اتاقا و سالنای این ساختمون میچرخید روحش رو میلرزوند ....

+ خوش اومدید جنابه یونگ .

یونگ سرش رو به گوشه اتاق چرخوند و با دیدنه قامته چارشونه جانگ ییشینگ لبخنده مصلحتی زد ...

-کنجکاوم بدونم دلیله این دعوت چیه ؟ از جانگ ییشینگی که پشته سرش میگن شبیه روحه و معلوم نیس کی پیداش میشه و کی میره همچین دعوتی بعید بود .

جانگ پوزخندی زد و به صندلی اشاره کرد ...

+ بهتره اول بشینیم ، معلومه ایستادن براتون خیلی سخته .

یونگ دسته عصاش رو فشرد و سعی کرد قدماش رو منظم برداره کاری که غیر ممکن بود ... ولی دوست نداشت ضعفه پاشو به کسی نشون بده ، در واقع این ضعف نشون دهنده ضعیف بودنش در برابر پارک چانیول بود و این براش خیلی سنگین میومد .

به ارومی رو مبل نشست و منتظر به جانگ خیره شد ...

-خب منتظرم که بحث رو شروع کنی ... یا بهتره بگم معامله رو .

+ معامله ؟!

یونگ نیشخندی زد ...

-تو چی فکر کردی جانگ ؟! من الماس شناسم ... هر جا چیزه با ارزش باشه با تمامه وجودم حسش میکنم .

جانگ پوزخندی زد و تکیه داد و پا رو پا انداخت ...

+ خوبه پس اینطور نیازی به مقدمه چینی نیس ... یه راست میرم سره اصل مطلب ... ادمام به گوشم رسوندن که جدیدن رئیسه یونگ معروف بدجوری به حرص و طمع افتاده ، کلی داره پول خرج میکنه برای الماسای گرون قیمت ولی برعکس قدیم هیچکدوم از اونا راضیش نمیکنن ، انگار که چشماش به برقه یه الماسه واقعی معتاد شده ! درست نمیگم ؟

یونگ دستش رو گذاشت زره چونش و شروع کرد به خندیدن و دندونای طلاشو به نمایش گذاشت ...
-ادمات خیلی کارشون درسته .

ییشینگ مثله خودش خندید و دست دراز کرد و از شرابه قرمز روی میز برای خودشون ریخت ...

+ نظرت در رابطه با یه معامله چیه ؟ تو الماستو میگیری و من به هدفم میرسم ؟

-هدفت ؟!

+ اره هدفم ... چیزی که من میخوام دقیق پیشه دزده الماسه توعه .

-جالبه ... چطوره که همه با پارک چانیول خورده کاری دارن؟

گیلاسشو سر کشید و پوزخند زد ...

𝑬𝒎𝒑𝒆𝒓𝒐𝒓Where stories live. Discover now