ووت فراموش نشه 🙋♀️💜
-رابطت با پارک چانیول چیه؟
+ خدمتکارش بودم
-چرا خواستی بکشیش ؟
+چون ازش بدم میومد .
سرش رو از کاغذای رو به روش بلند کرد و به پسری که خیلی عجیب به نظر میرسید خیره شد .
-همین ؟! چون ازش بدت میومد ؟
بکهیون خونسرد تکیه داد به صندلی و دستای دستبند زدش رو گذاشت روی میز ...
+ بله همین .
-پس تو از هر کی که بدت بیاد میزنی میکشیش ... حتی منی که جلوت نشستم !
با پوزخند گفت و مثله خودش تکیه داد به صندلی .
بکهیون در جوابه حرفش سکوت کرد ... باید میرفت رو مخشون تا همه توجها رو به سمته خودش جلب کنه نمیتونست یکمم ریسک کنه و بزارن بیفته دنباله پارک چانیول .
- خب پس چون ازش خوشت نمیومد خواستی بکشیش ... اون اسلحه رو از کجا ارودی ؟
+ قاچاقی خریدم .
-قاچاقی ؟! پس به نظرت این سند چیه ؟
از بین کاغذای رو به روش یه سند در اورد و گذاشت جلوش ...
بکهیون سند رو برداشت و با دیدنش عرقه سردی رو کمرش نشست ...
-این سند میگه که اون کلت روسی به طوره قانونی خریداری شده و به نام تو بوده ... افرادم با یکم بررسی بیشتر فهمیدن که دقیقا توی همون تاریخ و همون ساعت از همین نوع کلت یه سند دیگه امضا شده که از قضا فامیلی خریدار با تو یکی بوده و با یکم بررسی فهمیدیم که اون یه نفر هر دو اینا رو خریده و مجوزه خریداری اسلحه هم داشته .... فکر کنم دیگه خودت بدونی پدرت چطوری مجوز داشته و نیازی نیس که من بگم ؟!
بکهیون نگاهش رو داد به دستاش و سعی کرد خونسرد باشه و اهمیتی نده ...
+ فکر نکنم اینا ربطی به کاره من داشته باشه .
-اتفاقا ربط داره اقای بیون ... برام جالبه ادمی که پدرش قهرمان تیراندازه بوده و یه باشگاه بزرگ داشته چرا باید دقیقا با همون اسلحه ای که پدرش بهش داده ادم بکشه ؟ بیشتر از اون پرونده قدیمی پدرت موضوع رو جالب تر میکنه ...
دست برد و یه پرونده قدیمی نسبتا رنگ و رو رفته رو انداخت جلوش ...
-مادرت به پدرت تیراندازی میکنه ... چرا ؟ هیچکس نفهمید چرا ... پدرت میمیره و مادرت میره زندان ... توی زندان حالش بد میشه و اونجا میفهمن باردار بوده و بچش سقط شده و بعدش انقدر داغون بوده که میفرستنش تیمارستان و دیگه کسی نمیدونه چه بلایی سرش میاد ... میگن دولت اعدامش کرده ولی چیزی تو پروندش نیس ... یسریم میگن که فرار کرده یا شایدم خودکشی کرده ...
YOU ARE READING
𝑬𝒎𝒑𝒆𝒓𝒐𝒓
Actionهمه چیز از یه نقطه شروع میشه به اسم نفرت ... نفرت از خودمون ، نفرت از زندگیمون ، نفرت از گذشته و ایندمون و نفرت از اون ... اون کیه؟ ... اون همون نقطه شروع منه ... کسی که قراره پایان من باشه یا شایدم بهتره بگم پایان هر دومون ... 🔥 امپراطور 🔥 ✔کاپل...