ووت فراموش نشه ...
کانگ لبخندی زد و پا روی پا انداخت ...
-چیشد ؟ ساکت شدی ؟ فکر کردی با توپه پر بیای پیشه من نمیتونم از پست بر بیام ؟
+ تو...تو....
-من کسیم که میتونم زندگی بی ارزشه تو و اون سهونه احمقو روی یه انگشتم بچرخونم ... تا الان خودت شاهدش بودی که چقدر خوب از پسش بر اومدم .
سوهو عصبی پوسته لبش رو کند ...
+ از کجا میشناسیش ؟
-کی رو جانگ ییشینگ رو ؟
شنیدن اسمش بازم لرز به تنش انداخت و کانگ به خوبی از حسش اگاه بود ...
-اون تو لشکره منه ... امم درسته که یکم پرو و روانیه و راحت افسارشو دستم نداد ولی الان توی دستای منه ... خیلیا تو لشکره منن ... هر کی که برای تو و سهون و اون چانیوله عوضی دشمن به حساب میاد ... همشون توی لشکره منن ... البته فکر نکنم دشمن تو باشه ... اون اومده به دیدنت و توام حتما بارها دیدیش ...
سوهو به لباسش چنگ زد تا خشمش رو کنترل کنه ...
+هدفت چیه ؟ چی میخوای از زندگیمون ؟ چرا این بازیه کثیف رو راه انداختی ؟
کانگ خنده ای کرد و خم شد برای خودش شراب ریخت ...
-بازی کثیف ؟ اتفاقا این بازی خیلی سرگرم کنندست ... یه شطرنج تمیز که هر چی بشه بردنه منم ، چرا ؟ چون حریفم فقط بلده شاهشو تکون بده و از اسیب دیدنه سربازاش میترسه ... ولی من یه وزیرم که کناره شاه ایستادمو کلی سرباز دارم که میتونن ازم محافظت کنن .
+چرت و پرت نگو ...
-باشه چرت و پرت نمیگم ... پس دوست داری جاش برات از دوست پسره سابقت بگم ؟ از وقتی که یه نوجوونه ساده بودی و به خاطره یه عشق ابلحانه خودتو دو دستی تقدیمش کردی ؟ توقع داشتی اون مثل چیزی که بهت نشون میداد توی تخت یه ادمه عاشق باشه ولی تهش چیشد ؟ ... چطوری شکنجت کرد ؟ فقط دستاتو بست ؟ تاحالا بهش التماس کردی که ولت کنه ؟ تا حالا به کشتنش فکر کردی ؟ چندبار کتکت زد ؟ چندبار از خونریزی و درد غش کردی ؟ چند بار ...
+ دهنتو ببند ...
سوهو زمزمه کرد و دسته مبل رو فشرد ...
+ فقط یه کلمه ... یه کلمه حرف بزن تا تیکه تیکت کنم ...
کانگ نگاهش رو به چشمای به خون نشسته و رگه پیشونیش که بیرون زده بود داد ...
-حتی فکره اینکه برای ثانیه ای دیوونه بشی هم به سرت نزنه ... کلی ادم دارم که میتونن تیکه تیکت کنن و بفرستن برای جانگ ییشینگ عزیزت ...
+گفتم دهنتو ببند ...
فریادی کشید و زد روی شرابای روی میز و همشونو ریخت روی زمین ...
YOU ARE READING
𝑬𝒎𝒑𝒆𝒓𝒐𝒓
Actionهمه چیز از یه نقطه شروع میشه به اسم نفرت ... نفرت از خودمون ، نفرت از زندگیمون ، نفرت از گذشته و ایندمون و نفرت از اون ... اون کیه؟ ... اون همون نقطه شروع منه ... کسی که قراره پایان من باشه یا شایدم بهتره بگم پایان هر دومون ... 🔥 امپراطور 🔥 ✔کاپل...