Descalecand, am avut parte de surpriza secolului: piciorul meu cedeaza, eu prabusindu-ma jos de pe cal.
- Ești bine? aud vocea îngrijorată a lui Andrew, dar constat ca ma pot ridica în sezut, însă nu și în picioare.
Sincer, nici eu nu stiu ce s-a intamplat. Sa nu pot sa stau pe picioare ma face sa fiu mult mai incordat decat eram pana acum. Imi privesc partea inferioara a abdomenului si am parte de o surpriza: totul se datoreaza cenusii raspandite pe intreaga coapsa a piciorului stang, cenusa pe care am ignorat-o complet pana acum. Fir-ar, am uitat de ea!
- Sunt bine! Refuz eu sa accept cruntul adevar.
Andrew ma priveste cu adevarat incruntat, incercand sa ma convinga ca sunt cel mai prost in a minti. Nu am nimic altceva de obiectat, cred ca am mintit destul si ca nu ma descurc sa imi mint cel mai devotat confident.
- Dustin, cenusa asta reprezinta o adevarata problema. Poti paraliza, si atunci tot ceea ce pui la cale va fi total in zadar. Stii ca nu are niciun rost sa te ascunzi si ca trebuie sa gasim calea de eliberare a Trandafirului si asta nu se va intampla pana cand nu gasim pergamentul din Comoara Sacra a Pasarii Phoenix...
- Pergament?
Sunt absolut sigur ca nimeni nu mi-a precizat vreodata ce e Comoara Sacra Phoenix, si simplu fapt ca suntem aici si am aflat asta abia acum de la Andrew imi arata ce el e din nou dispus sa ma minta. Sunt absolut naucit de tot ceea ce inseamna minciuna, si fara sa vreau, traiesc profund afundat in ea. Sunt cu niste oameni care se dau ca ma sustin, care se dau ca imi spun adevarul si care se dau ca tin la mine, si cand colo, totul e de fapt doar minciuna. Am ajuns sa constientizez ca doar tata era cel care imi stia toate secretele, doar tata era cel care ma intelegea si care ma ajuta sa pricep totul altfel. Era singurul care ma cunostea cu adevarat si care imi ghicea orice mutare inainte. Nu pot sa spun ca Andrew e mai prejos, insa faptul ca imi ascunde lucruri ca sa ma protejeze ma scoate din sarite, ma crede cel mai idiot de pe sant. Nu vreau sa mai fac nimic, nu vreau decat sa inteleg adevarul.
- Dustin, Comoara Sacra a Penei Phoenix reprezinta cheia salvării lumii magice. Parintii lui Eveline s-au asigurat ca vor lasa o cale de scăpare a tuturor ființelor supraumane. Am cautat deja in dimensiunea umana, insa nu am gasit nicaieri. Am fost in continentul înghețat unde m-am gandit ca l-ar putea ascunde pentru a fi ferit de mainile oamenilor care cine stie ce puteau face cu el, insa nu e nimic nici acolo.
- Andrew, daca ai cautat in zona rece, ar trebui sa cauti si in celălalta extrema. Daca nu e in zona rece, mai mult ca sigur e in zona calda.
Andrew zambeste si încuviințează. Sunt fericit sa am un prieten asa ca el, dar oricum, stiu ca diseara va pleca iar pentru ca străbunicul poate deschide portalul abia dupa apusul soarelui.
*
Ajung la palat si ma declar multumit de faptul ca aproape toata lumea se înclina inaintea mea, sunt un viitor prim-ministru veritabil. Durerea din picior a încetat brusc, ca si cum nu ar fi fost niciodata acolo, iar Bryan deja a anuntat ca sunt viitorul prim-ministru, astfel ca orgoliul meu tocmai a fost gâdilat preț de cateva secunde.
Intru in palat si il vad tocmai pe Bryan. Mirarea imi e destul de mare, credeam ca e ocupat sa se aranjeze, in definitiv, in seara asta devine rege. Totusi, el sta adânc afundat in fotoliu, langa fântâna de marmura care e amplasată fix in mijlocul Marelui Hol. Ma apropii de el, vazand ca e total singur, lucru debusolant pentru un viitor rege care ar trebui sa fie fericit fiindca tocmai urmeaza încoronarea lui.
- Bryan... il strig eu pe nume, fiind sigur ca astfel voi putea scoate o reactie de la el, insa e total fara rezultat.
Ma apropii de el si mai tare, moment in care el isi ridica privirea de gheata si ma scurtează.
CITEȘTI
Regatul Inimilor de Gheață
VampirePrințul moștenitor, un vampir atât de frumos de care, și după care, fug toate fetele. Nu are niciun gând să găsească pe cineva care să îi satisfacă și sufletul, singura datorie a fetelor e să se lase prădate, influențate și... mâncate! Asta până cân...