- Henriette?
- Da, Stefan?
- Daca vom avea un copil, vreau sa il cheme Dustin.
- Asta e nume de baiat, ce facem daca e fata? intreb eu, intrand in jocul lui.
- Copil inseamna ca va fi baiat! zambeste el. Vreau un baiat care sa semene cu tine! spune el si se apropie de mine incet. Dar, pentru asta, inseamna ca avem putin de lucru...
- Nici sa nu te gandesti! spun eu punandu-i mana pe piept.
- Eh, haide, doar stii ca nu e atat de rau! isi da el ochii peste cap ca un inocent, insa tot nu ii pot spune motivul pentru care il resping cu atata teama.
- Nu acum! spun eu hotarat. Nu azi.
- Riette?
- Da?
- Tie ti-e cumva teama sa faci asta cu mine?
Aoleu, doar nu crede ca sunt cea mai abordabilă tipa de pe șanț! Chiar asa de usor crede ca sunt de cucerit? Sa elimine cazul lui, il rog frumos.
- Mi-e frica cu oricine de altfel...
- De ce? intreaba el si imi indeparteaza de pe frunte o suvita rebela.
Intamplator, imi atinge fruntea, iar in secunda doi mana lui e lipita de fruntea mea.
- Riette, arzi!
- E normal, fii linistit.
- Cum sa fiu linistit cand ai temperatura? se alarmeaza el.
- E normal, nu te agita.
- Riette! spune el incet, soptindu-mi in ureche numele.
- Te aud, Stefan, te aud tare si clar! spun eu vazandu-l ca isi aseaza cate un genunchi de o parte si de alta a taliei mele.
- Te vreau, iubito, te vreau chiar acum! spune el incet.
- Stiu, frumuselule, insa mai trebuie sa astepti putin!
- Dar eu te vreau acum! spune el, ridicandu-si chipul la nivelul privirii mele si facand o fata de un catelus plouat.
- Dar eu nu ma simt pregatita, bine? spun eu necontrolat.
- Bine ca cu alti mafioți ai fost pregatita! isi da ochii peste cap Stefan.
A depasit orice limita pe care o pot avea. Nu ma mai pot controla, astfel ca strig in gura mare:
- Nu am mai facut asta niciodata!
Stefan ma priveste uimit, socat si derutat. Cred ca s-a inselat cand a spus ca in regatul lui nu mai exista fecioare.
- Poftim? repeta el.
Ii pot vedea sentimentul de euforie si extaz cum ii strabate venele. Nu pot sa cred ca am aceasta putere, insa e cu adevarat interesanta.
- Cum ai auzit, nu am mai fost atinsă de barbat. Esti primul barbat din viata mea. Haide, stiu ca nu ai mai avut parte de asa ceva. Te iubesc doar pe tine si nu vreau sa fac asta cu nimeni altcineva. Dar, pentru asta, trebuie sa mai astepti putin, nu cred ca voi rezista, corpul meu va ceda.
Stefan se apropie de mine si imi saruta apasat obrazul stang.
- Voi astepta cat e nevoie ca tu sa fi pregatita, frumoasa mea! Esti intr-adevar prima fata care e a mea in totalitate. Nu credeam ca promisiunea ta va fi atat de solemna. Ma simt atat de onorat ca cea mai frumoasa fata din tinut e in totalitate a mea, a mea si a niciunui alt barbat!
Stefan zambeste, iar eu o fac la randul meu. M-a inteles. Asta e ultimul lucru la care ma asteptam, insa a venit. Nu credeam ca va fi ingaduitor, insa se pare ca e adevarat, dragostea schimba fiintele.
CITEȘTI
Regatul Inimilor de Gheață
VampiroPrințul moștenitor, un vampir atât de frumos de care, și după care, fug toate fetele. Nu are niciun gând să găsească pe cineva care să îi satisfacă și sufletul, singura datorie a fetelor e să se lase prădate, influențate și... mâncate! Asta până cân...