Capitolul 52 ~ Volumul 2

1.3K 70 12
                                    

- Riette, esti bine?

Peter se uita la mine incruntat. Cred ca l-am cam speriat cu ceea ce am facut adineauri.

- Am avut iar o viziune. Cred ca era ceva inaintea unui razboi. A avut loc acum 6-7 ani un razboi?

Peter se ridica in picioare si incuviinteaza doar din priviri.

- Trebuie sa aflu cat mai multe despre acel razboi! spun hotarata.

Ii relatez intreaga viziune, iar Peter se incrunta la fiecare replica a regelui. Cred ca era mai mult decat concentrat la ceea ce ii spuneam.

- Bunicul a povestit de un anume Dustin. Se referea cumva la print?

Cand vad ceea ce e in fata mea, încremenesc. Bunicul ne-a auzit intreaga conversatie!

- Riette, de ce nu ai avut incredere in mine sa imi spui asta? intreaba el revoltat.

- Aveam de gand, bunicule, insa am vrut intai sa ii spun lui Peter...

- Bine, sa zicem ca te cred! spune el nesigur.

- Daca tot esti aici, intervin eu, spune-mi ca sa nu mor proasta, cine e Dustin? E printul din visul meu? Din viziunea mea?

Bunicul ofteaza si tace. Iau aceasta tacere ca pe un raspuns afirmativ.

- Ma gandesc ca Gelyna e sora lui, adica Angel. Pomenisesi tu ceva de ei. Seamana prea mult cu mine, doar nu sunt copiii mei, nu-i asa? intreb socata, punandu-mi mana la gura. Regele acela e Stefan, tatal copiilor mei?

Peter isi intoarce privirea inspre bunicul care era acaparat de privirile mele socate. Intr-un final, varstnicul incuviinteaza.

- Trebuie sa ma duci la ei! tip. Daca eu nu imi amintesc de ei, ei sigur isi amintesc de mine.

- NU! tipa atat bunicul, cat si Peter concomitent.

- Vreti sa ma tineti departe de copiii mei? intreb eu socata.

- Riette, nu iti putem noi povesti cat iti arata aceste viziuni. Trebuie sa astepti pana ajung la actiunea din prezent.

- Vreau sa vorbesc cu copiii mei si cu tatal acestora! tip mai tare, sperand sa ma fac inteleasa.

- Cat traiesc eu, nu te voi lasa sa te intalnesti cu Stefan! striga bunicul.

Wow, n-am stiut ca bunicul poate tipa.

- Cat despre copiii mei? De ce i-am facut cu Stefan si nu cu sotul meu, Arthur? Doar nu eram o panarama care il insela in halul ăsta pe sotul ei, nu?

Peter pufneste, iar eu ma incrunt. Ce am spus atat de gresit?

- Niciodată nu l-ai iubit pe Arthur, te-ai casatorit cu el pentru ca ai fost santajata! spune bunicul. Tocmai pentru faptul ca Stefan e blestemat de soarta sa iubeasca o singura fiinta toata viata lui nu te pot lasa sa il reintalnesti. Destinele voastre sunt total separate.

- Bunicule, dar copiii mei? Dustin? Angel? Stefan spunea ceva de genul "mostenitorul meu". Ce vrea asta sa insemne?

- Exact ce inseamna! intervine Peter. Dustin e printul mostenitor al Icelandului.

Bunicul inghite in sec, reactie pe care o cataloghez ca fiind total neinteleasa de mine. De ce inghite in sec?

- Trezirea ta a declansat un blestem asupra lui Stefan! spune bunicul incet.

- Blestem? Ce fel de blestem? Termina propozitiile cand le incepi! ma rastesc eu la propriul bunic.

- Nu stiu in ce consta, dar viziunile iti vor spune tot. Poti merge la trandafir, o noua viziune ti se poate arata. Totusi, nu ai voie la mai mult de doua pe zi, iti afecteaza sanatatea.

Regatul Inimilor de GheațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum