CAPITOLUL 47

1.6K 84 8
                                    

Au trecut cateva saptamani de cand sunt inchisa. M-a inchis intr-o temnita, insa are grija sa nu mor de foame. Ma ameninta sa ii spun tot felul de lucruri despre politica vrajitorilor pe care eu de fapt nu le stapanesc. Tot ce stiu e din carti si intamplator, nu prea am citit multe. Partea proasta a amenințărilor e faptul ca ma ameninta cu Dustin. Pentru fiecare lucru pe care nu i-l spun referitor la vrajitori, nu imi da dreptul sa il vad pe Dustin o zi. Pentru fiecare lucru pe care i-l spun, am dreptul sa il vad pe Dustin cateva ore. Bine ca nu stie de Angel, instant si-ar da seama ca e dragon.

- Riette!

E bunicul. S-a vindecat, cred ca sangele ăsta de vrajitor il vindeca si pe el. E cel care a desemnat starea de alerta in tinut si conduce din umbra. Ne intelegem, totul iese foarte bine cand facem asta.

- Bunicule?

- Vrajitorii din Nord sunt nemultumiti de impozitul pe imobiliare!

Urasc politica si economia! Dar... ador afacerile si treburile murdare! Puteam sa ma fac criminal sau hot, dar m-am trezit cu o coroana pe cap! Serios... toate visele mele denaturate s-au dus pe apa sambetei!

- Bunicule, te pricepi mai bine ca mine la chestii de astea! soptesc eu.

- Da de unde, Riette, esti regina, tu trebuie sa dai ordinele!

- Pe langa faptul ca mor de îngrijorare ca nu o pot vedea pe Angel...

- Angel e bine, ti-am spus ca e sub protectia mea.

- Stii ca daca Stefan afla de ea, totul s-a terminat? Suntem terminati!

- Stiu, Angel deja devine dragon de bunavoie!

- Nu stii nimic de David?

- A venit acum cateva zile sa o vada pe Angel, dar nu l-am mai vazut de ceva timp.

- Iti dai seama cat timp a trecut de cand nu mi-am vazut ingerasul?

- Riette, te asigur ca te voi scoate de aici cat mai repede! spune bunicul hotarat.

- Nu asta e problema, problema e ca el sa nu afle de Angel. Bunicule, de ce totul s-a legat de Dustin? Daca tot simte ceva, nu ar trebui sa simta pentru amandoi?

Bunicul ofteaza, iar eu astept raspunsul lui.

- David mereu s-a simtit nevoit sa o apere pe Angel, iar Stefan pe Dustin. E vorba de specie.

Ah, atunci sunt sanse ca Angel sa scape? Oh, deja incep sa ma bucur! Nu am niciun motiv concret, dar da, ma bucur!

- Bunicule?

- Da, draga mea nepoata?

- Vreau sa o vad!

Bunicul ofteaza, iar pe obrazul meu se prelinge o lacrima. Pun mana pe grilajul de fier si il privesc indurerata.

- Riette, e in mare pericol daca o aduc aici! spune el serios.

Are dreptate, aducand-o in palat, doar o expunem pericolului.

- Iubita mea fata...

- Riette, pot sa imi imaginez prin ce treci!

- Nu, bunicule, nu poti! Daca Stefan afla, ce ma fac?

Ma asez pe piatra rece in genunchi, degetele alunecandu-mi printre barele de fier.

- Nu va afla, iubita mea nepoata, stai linistita!

- Daca afla, voi fi distrusa!

- Te va vrea langa el, atat pe tine, cat si pe copii! David nu va permite niciodata asta, iar David e mai puternic ca el!

Regatul Inimilor de GheațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum