CAPITOLUL 44

1.5K 83 14
                                    

- David e de fapt, perechea lui Stefan din nastere la capitolul ăsta.

- De asta a spus el ca renunta la mine, ca nu vrea sa isi puna fratii in razboi.

- De fapt, e o tragedie sa iti starnesti perechea. Ii e frica de razboiul intre puteri. Nu isi poate stârni fratele, daca o face, va avea un efect negativ asupra tuturor. Acesta e motivul pentru care Stefan l-a tinut aproape pe David de el chiar si cand nu avea sentimente. Stia ca David e singurul care il ajuta sa se simta intreg, asta e tot. Acesti frati sunt ca si un singur trup, intr-o relatie fundamentala, vitala.

Acum inteleg de ce David a vrut sa ma respingă!

- Dar...

- Majestatea Voastra, ati cazut la mijloc intre trei frati, locul cel mai nepotrivit. Acum, trebuie doar sa imi spuneti un lucru: copiii sunt ai printului Stefan?

Poftim? De unde stie?

- Cum...

- Da, am dreptate, nu-i asa? Sunt incredibil de puternici, durerea te va sfasia la nastere, Majestatea Ta! Cand se nasc dragoni dintr-un vampir si o vrajitoare totul e bine, insa acum, pentru prima data in istorie, se vor naste din cea mai puternica vrajitoare copiii celui mai puternic dragon. Acum, poti intelege posesivitatea si aroganta lui, sunt specifice dragonilor!

- De unde stii ca Majestatea Sa a nascut trei fii?

Fata doctorului paleste, iar vocea mea devine destul de nasoala, din nou iau durerile in cârcă.

- Eu am fost medicul care a ajutat-o la nastere! Eu...

- Asta inseamna ca stiai identitatea printului David?

- Da. Acesta e motivul pentru care in ziua cand a implinit 18 ani l-am trimis de acasa, era momentul in care devenise independent.

- De ce mi-ati spus ca nu stiti? M-ati mintit!

Durerile persista, insa acum e momentul adevarului.

- David a aflat abia azi, de ce crezi ca te-a asteptat si te-a dus transformat in dragon, Majestatea Ta?

David era distrus, la asta nu m-am gandit. El era atat de confuz, probabil avea ochii inlacrimati, insa a profitat pe deplin de intunericul din tinut. Acesta e motivul pentru care nu m-a vizitat in lumină.

- Ce mă fac cu ăsta?

Imi intind mana inspre doctor, iar privirea lui deja devine intetosata. Imi e atat de greu, simt ca ma sufoc.

- Alteta Sa...

- Cred ca n-am fost pusa niciodata intr-o astfel de situatie!

- Majestatea Voastra, asta e o problemă uriasa! Puteti fi acuzata, insa nu se va intampla asta. Oficial, printul Stefan a declarat razboi regatului vrajitorilor, iar Consiliul va sari pe el. Nu are o regina! El va deveni rege, insa se va isca un conflict cum nu s-a mai vazut!

- De ce vrea un razboi? spun eu slabita.

Nu am idee cat de mult mai rezist, insa trebuie sa o fac, copiii mei ma iubesc poate mai mult decat o fac eu. Nu ar vrea sa imi faca rau, nu e vina lor pentru ca tatal lor e atat de puternic.

- Cred ca te iubeste mai mult decat crezi tu, Henriette!

Mi-a spus pe nume! Asteptam momentul in care va fi capabil sa imi spuna pe nume. Persoanele apropiate imi place sa le simt aproape.

- Doctore...

Respiratia mi se blocheaza brusc, oricat incerc, aerul refuza sa imi intre in plamani.

Regatul Inimilor de GheațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum