Sper că v-ați pregătit șervețele...
- Henriette, daca nu renunti la el, nu o vei mai vedea vreodata pe Angel!
David sta langa Angel, tinandu-i un cutit pe gat. O zgarie, iar eu vreau sa ma apropii, dar Stefan ma tine strans. Bă, tu nu intelegi ca propria mea fiica e in pericol?
- Riette, calmeaza-te, nu ii poate face rau! imi sopteste Stefan.
Stiu, stiu ca nu-i poate face nimic datorita naturii ei, dar instinctele mele de mama?
- Riette, scumpo, astept o alegere!
Răsucește cutitul, iar Angel ofteaza. O durere incredibila ma apasa, dar cel mai enervant e faptul ca Stefan ma tine sa nu imi salvez fata.
- Asculta aici, daca te atingi de fata mea...
- Parca tocmai voiai sa te casatoresti cu mine, ce te-a apucat?
Inghit in sec. Nu pot da socoteala in fata lui Stefan! Mi-a fost atat de teama, Stefan le putea face orice copiilor din razbunare pentru Arthur, nestiind ca de fapt sunt ai lui. Daca ii spuneam ca acei copii sunt ai lui, nu imi imaginez ce se putea intampla, ori ma ura pentru totdeauna pentru ca i-am ascuns ceea ce vad ca nu s-a intamplat, ori il intaratam, iar pentru mine se va naste acum cel mai crancen razboi din intreaga istorie. David e mai incapatanat decat Stefan, mi-e teama ca nici mort nu voi scapa de bantuirea lui. Copiii mei sunt in pericol, trebuie sa ii salvez!
- Riette! tipa el, iar eu inghit in sec, zbatandu-ma intre bratele puternice ale lui Stefan.
- Stefan, imi omoara copilul!
Stefan se uita la mine, iar mai apoi ochii lui devin rosii. Ma lasa si se apropie de David cu viteza vampirului. Acesta o arunca pe Angel intr-o parte pentru a nu fi ranita, iar eu ma repezesc inspre ea sa o tin in brate.
- Gata, iubita mea, totul va fi bine!
Nu vad nimic, nu am idee cum se bat cei doi. Cred ca sunt invizibili, nu vad absolut nimic. Totusi, deodata, in fata ochilor mei apare Stefan care tocmai arunca ceva in lateral. Oh, Dumnezeule, i-a scos ochii lui David?
- Riette, ultima strigare, daca vii cu mine, atunci Stefan nu moare!
David se repede asupra lui Stefan, cu toate ca acum e orb clar. Fata lui e patata de sange, iar eu ii feresc atat pe Dustin, cat si pe Angel sa il priveasca. Inghit in sec, facand un pas in fata. David tine cutitul imbibat in otrava la gatul lui Stefan.
- Riette, sa nu cumva sa mai faci vreun pas! striga Stefan la mine. Nu esti nevoit sa il asculti!
Inghit in sec, iar lacrima nu ezita sa apara pe obrazul meu stang.
- Riette! imi striga iar Stefan numele.
Inghit in sec, iar alte lacrimi apar.
- Stefan, trebuie! spun eu sacadat, iar pe fata lui David apare un ranjet.
- Vezi, Stefan? Oricat de genial vei fi tu, mereu voi fi ales eu...
- Nu o fac pentru tine, criminalule! strig eu, vazand increderea lui David. Iubitule, te rog, ai grija de copii, bine?
- Sa nu cumva sa mai faci vreun pas...
Prea tarziu, ma apropii de David, iar Stefan e lasat liber. Zadarnic isi foloseste viteza de vampir, caci nu mai ajunge langa mine...
*
Nu am idee unde ma aflu, dar stiu ca plang de cateva ore in continuu. Sunt intr-o camera uriasa, dar inca incerc sa aflu motivul pentru care ma aflu aici. Ce vrea David de la mine?
CITEȘTI
Regatul Inimilor de Gheață
VampiroPrințul moștenitor, un vampir atât de frumos de care, și după care, fug toate fetele. Nu are niciun gând să găsească pe cineva care să îi satisfacă și sufletul, singura datorie a fetelor e să se lase prădate, influențate și... mâncate! Asta până cân...