- Am aflat multe, totul e bine acum.
- Ai de gând sa imi spui si mie despre ce e vorba?
Antonio isi pleaca privirea, iar eu nu pot decat sa trag o singura concluzie: el imi ascunde ceva foarte important.
- Vrei sa spui ca insusi capitanul pune ceva la cale?
- Nu ti s-a parut niciodata ca are un comportament ciudat? intreaba Antonio, ridicandu-si privirea din pamant.
Acum, daca stau bine sa ma gandesc, da, capitanul a avut niste momente mai ciudate. Încă incerc sa inteleg unde bate printul. Daca intr-adevar capitanul pune ceva la cale, ce legatura am eu cu asta?
- Frate, daca capitanul pune ceva la cale eu ce legatura am cu toate astea?
Din nou fata lui Antonio paleste. Sunt convinsa ca el stie ceva despre mine si nu vrea sa imi spuna. Oricum, faptul ca am fost luata in grija de insusi printul mostenitor al vrajitorilor e ceva care imi da de gandit. Nu sunt deloc convinsa ca tot ceea ce se intampla e spre binele meu, motiv pentru care nu stiu ce legatura am cu toate astea.
- Henriette, tind sa cred ca esti pionul principal in intreaga poveste. Te folosesc.
Asta a fost buna, de ce m-ar folosi?
- Poftim? Dar ce vor de la mine? Sunt un nimeni!
Antonio chicoteste, iar eu bineinteles ca nu inteleg de ce.
- Eh, nu e chiar asa. Esti secretara printului mostenitor al vampirilor, nu esti chiar un nimeni in drum, nu-i asa?
- Dar planul lui nu a fost pus in aplicare inca din momentul in care am fost capturata?
Replica aceasta l-a facut pe Antonio sa înghită in sec. Fie il voi face sa imi spuna adevarul, fie il voi impiedica sa ma mai minta, el alege.
- Nu am idee, sunt sanse mari sa stie ceva despre tine ce noi nu stim.
- Dar si tu stii ceva despre mine si refuzi sa imi spui!
Imi incrucisez bratele si ma uit la el serios. Nu are curajul sa ma priveasca in ochi, lucru care ma face sa imi dau seama cat de naiva sunt. Chiar am crezut ca el imi va spune, la fel cum am avut incredere si in capitan. Se pare ca mi-am pus increderea in persoanele nepotrivite. Fata mea paleste, moment in care ma intorc pe calcaie si vreau sa parasesc conversatia definitiv. Am nevoie de o meditatie, desi nu cred ca ma va ajuta prea mult. Totusi, cand vreau sa ma indepartez, Antonio ma prinde de brat, moment in care ma dezechilibrez. Nu incetez sa cred ca voi avea parte de o cadere libera inspre podea, insa bratele puternice ale lui Antonio ma prind si ma impiedica sa cad. Nu stiu a cata oară in viata ma salveaza, insa e clar ca nu imi ajunge o eternitate sa il rasplatesc. Va trebui sa imi incerc norocul pentru a reusi asta. Sunt convinsa ca nu voi gresi daca imi voi exprima propriul punct de vedere. Doar faptul ca Antonio tine atat de mult la mine iar eu nu pot face nimic pentru ca imi ascunde totul sub pretextul ca vrea sa ma protejeze nu e cel mai placut lucru. Nu am cum sa il rasplatesc, vreau din tot sufletul sa il ajut. Ma simt datoare. Dar asta inseamna ca ar trebui sa ii fiu datoare si printului? Ce, nu, el nu merita asa ceva. Nu merita respectul meu. Nu merita nimic din partea mea. Daca aflu ca e complicele fratelui sau si-o va pati. Sunt sigur ca prim-ministrul ma va ajuta.
- Imi povestesti te rog despre vrajitori? intreb eu retoric, renuntand sa ma intorc inspre el.
Antonio ma trage mai aproape de el, prinzandu-mi talia si lipindu-mi spatele de pieptul lui rigid. Stiu ca tine la mine ca la o sora mai mica, vrea sa ma consoleze. Am incredere in el mai multa decat am in mine, dar nu am idee ce pune la cale.
- Vrajitorii sunt cele mai vechi fiinte supranaturale. Au populat dintotdeauna aceste meleaguri, traiau si printre oameni fara ca acestia sa stie. Vrajitorii din familiile obisnuite sunt capabili sa faca farmece la standard moderat, nimic exagerat. Daca incearca ceva necugetat, isi pot chiar pierde viata. Cei din familia regala precum sunt si eu, suntem parca alte fiinte, cu alte puteri. Nu doar ca avem niste puteri inimaginabile, sunt declarate de catre Consiliul Pur al Fiintelor Supranaturale ca fiind cele mai puternice creaturi. Putem face orice vraja ne dorim, cu exceptia a catorva care sunt trecute intr-o carte ascunsa. Acelea ne-ar putea ucide. Vrajile acelea, numite si blesteme, pot fi facute doar de vrajitorii sau vrajitoarele regale care apartin unei vite cu sange albastru, e o gena care se transmite din mama la unul dintre copii.
CITEȘTI
Regatul Inimilor de Gheață
VampirePrințul moștenitor, un vampir atât de frumos de care, și după care, fug toate fetele. Nu are niciun gând să găsească pe cineva care să îi satisfacă și sufletul, singura datorie a fetelor e să se lase prădate, influențate și... mâncate! Asta până cân...