-Multimedia, BANNERS - Someone To You
"Ee bu kadar mı? Başka ne dedi?"
"Bu kadar sanırım." Dedim biraz düşündükten sonra. "Bir sürü sıkıntı yani."
Falcının bana anlattıklarını Nida'ya aktarıyordum telefonda. Bir yandan da Evren gelip bozduğu için yeni sürdüğüm ojelerimi siliyordum.
"Öncelikle Cerenciğim, yeni kankilerin hayırlı olsun." Diye imalı bir sesle yorumuna başladığında güldüm. "Benimle hiç falcıya gitmemiştin."
"Ay Nida," dedim gülerek. "Sanki sen istedin de ben gelmedim."
"Neyse," dedi o da gülerek. "Fotoğraflardan normal düzgün kızlara benziyorlar. Falcıya gelince, fala inanma falsız da kalma diye bir laf var biliyorsun."
"Fala direkt inanma Nida." Dedim. "Herkesin hayatında olabilecek şeyleri söyledi. İçin kararmış, yolun gözükmüş, hayalin varmış.. Klasik bunlar."
"Yani genel olarak evet ama bildiği şeyler de var." Dedikten sonra ben sessiz kalınca ekledi. "Kaan gibi."
"Fal baktıran birçok kişinin eski sevgilisi olabilir." Diye bir argüman sundum. "Aldatmak da bir numaralı ayrılık nedeni."
"İsminde A harfi var demiş."
"Çoğu kişinin isminde A harfi var. Ne bileyim bir Z, Ç, Ş falan olsaydı da tuttursaydı inanabilirdim."
"Doğru." Diye kabul etti. "Olsun, yine de bildiği şeyler var. Sıkıntılardan biri belli, o şıllık. Eskide kalan birinin sıkıntısı dediği de Kaan'dır. Daha geçenlerde Görkem'le tartıştılar.. Uzaktaki birinin de bir sıkıntısı olabilir, çok sevdiğin birinin sıkıntısı her şey olabilir. Yankı olabilir mesela. Ölen arkadaşını düşünüyordu son zamanlarda, bundan büyük sıkıntı mı var? Çok yakınının sıkıntısı da Evren bile olabilir yani."
Benim itiraz etmeme izin vermeden devam etti.
"Seni bir çemberin içinde görmüş, bu da aşırı doğru. 'Etrafında 6-7 kişi var, biri elini uzatıyor.' Evren, Kerem Abi, Yankı, Görkem 4 etti. Biri ben olsam diğer ikisi de annen baban olsa, elini uzatanın Yankı olduğu çok net zaten. Sıkıntı herkesin hayatında olur ama bu da herkesin hayatında değer gördüğü insanların sayısı değildir bence."
"Ya ama-"
"Biri yoluna tuzak koyuyor, yok biri arkada kalmış takip ediyor falan bunlar klişe evet ama bence doğruluk payı var hepsinin. Açık kahverengi saçlı, sarışın, kahverengi gözlü ve sana çok yakın." Dedikten sonra düşünmem için durdu ama sonra devam etti. "Kerem Abi?"
"Yani, olabilir." Dedim. Benim de aklıma o gelmişti.
"Dışarıdan buz gibi duruyor, üstünde sorumluluk var. Çok net abin bu."
Abimin bir süredir düşünceli olduğu da doğruydu aslında.
"Sonra, hep yanında olan uzun boylu genç biri. Canı pahasına senin için uğraşıyor. Yani kusura bakma ama bunun sözlükteki karşılığı Beyaz Atlı Prens." Dediğinde güldüm. "Aranıza mesafeler de girebilir ayrıca, her ilişkide olur bu. Bahsettiği şey ayrılık gibi bir şey değildi bence, gerçek mesafelerden bahsediyor."
"Nasıl?"
"Yani her şey olabilir. Sonuç olarak bu çocuk basketbolcu. Fenerbahçe'de devam ederse bir zaman sonra yolu İstanbul'a düşecek. Eh, senin okulun da 5 yıl. O mezun olduktan sonraki senin son senende ayrı kalabilirsiniz, çok normal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Külkedisi
Humor"Hey, Külkedisi!" diye seslendi ayakkabımın tekini veren çocuk. "İsmini öğrenemeyecek miyim?" "Üzgünüm, Beyaz Atlı Prens. Öğrenemeyeceksin." Sinestezik bir çocukluk aşkı okurken biraz da eğlenmek isteyenleri buraya alalım! 💛