-Multimedia, Bipolar Sunshine - Daydreamer
İyi okumalar hepinize, görüşlerinizi bekliyorum :)
"Sıra dışı gezegenimizde yine sıradan bir gün başlıyor." Diye bir giriş yaptı Görkem çantasını sıranın üstüne fırlatıp yanıma otururken. "Herkese günaydın, sana gül bahçesi Cerenim." Dedikten sonra arkasında tuttuğu elini öne getirip bana sarı bir gül uzattı.
"Ya, Görkem!" dedim şaşkınlıkla gözlerim açılırken. "Nereden çıktı bu?"
"14 Şubat spesiyali." Dedi almam için gülü uzatırken. "Dikeni var dikkat et."
"Teşekkür ederim." Dedim gülerek dikenlerine dikkat edip alırken. "Rengi de çok güzel."
"Yine bir 14 Şubat, yine kırmızı gül alacak kimsem yok." Diye açıkladı Görkem. "Ama sarı gül alacak Cerenim var."
"18 yıldır bana bir tane bile çiçek almadın." Dedi arka sıradaki Evren.
"Özel hayatımızı burada ortaya dökmeyelim şimdi Evrenciğim." Dedi Görkem gülümseyerek. "Ayıp oluyor çocukların yanında."
"Kıskanma." Dedim Evren'e dönüp. "Yine bir Sevgililer Günü'nü boş geçiyorsun."
"Evet, senin gibi." Dedi gülümseyerek.
"Ben mutluyum, sen değilsin." Diye düzelttim. "Şu Gamze'yle konuşacaksan konuş artık."
"Sen hâlâ konuşmadın mı kızla?" diye sordu onun yanındaki Yankı şaşkınlıkla.
"Konuşmadı." Diye ondan önce ben yanıtladım. "Çünkü ilk başlarda yeteri kadar yürüdükten sonra artık onun yürümesini bekliyor."
"Kardeşim sen yürümedin ki, koştun kıza resmen." Dedi Görkem sırtını bizim sıraya yaslayıp arkasına dönerken. "Çok ani oldu."
"Hiç mi konuşmadınız?" diye sordu Yankı bu sefer.
"Yani konuştuk ama normal." Diye omuz silkti Evren. "Aramızda kalsın ama iki tane abisi olduğunu öğrendim, onlardan tırsıyorum biraz."
"Ciddi misin?" diye sordum kahkaha atarak. "İki tane abisi var diye hemen geri vites mi yaptın?"
"Birisi askermiş." Diye ekledi. "Beni gelip müsait bir taraflarımdan vurduğu zaman da böyle gülersiniz."
"Saçmalama Evren." Dedim gülmeye devam ederken. "Abileriyle senin ne işin var?"
"Bu kız ne yapsın?" dedi Görkem dramatik bir tavırla beni işaret ederek. "Hadi kendimi saymıyorum, seni de saymıyorum. Bir de Kerem Abi var. Bu kız ne yapsın?"
"Abim ona karışmıyor ki. Ceren dünyanın en rahat kız kardeşliğini yaşıyor."
"Çünkü abim senin gibi eteğimin boyuna, şortuma falan karışmıyor, gayet modern bir insan." Diye savunmaya geçtim. "Sen mağaradan beş dakika önce çıkmış gibi davranıyorsun."
"Çünkü sen beni çıldırtıyorsun."
"Çıldırma." Diye omuz silktim. "Abim çıldırmıyor."
"Abim sana çıldırmıyor." Diye ekledi o da. "Ben her gün düzenli olarak ondan bir nutuk dinlemezsem evden çıkamıyorum. Seni en son ne zaman 'İşini bitir gel, konuşacağız.' Diye bir köşeye çekti?"
'
Sen yemeğini ye de yanıma gel, konuşalım biraz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Külkedisi
Humor"Hey, Külkedisi!" diye seslendi ayakkabımın tekini veren çocuk. "İsmini öğrenemeyecek miyim?" "Üzgünüm, Beyaz Atlı Prens. Öğrenemeyeceksin." Sinestezik bir çocukluk aşkı okurken biraz da eğlenmek isteyenleri buraya alalım! 💛