41- "Ne mi oldu? Sana aşık oldum, yetmez mi?"

5.7K 446 173
                                    


-Multimedia, Lana Del Rey- Without You


'Take my hand, take my whole life too.

For I can't help falling in love with you.'

"Hemen gerçekleşecek bir dilek hakkım olsaydı, sonsuza kadar bu anın içinde kalmak isterdim Külkedisi."

Göğsünden gelen ferah parfüm kokusu burnuma dolarken iç çektim. Evren'in bahsettiği dilek hakkımı henüz ben de kullanmamıştım ve Yankı'nın dileği çok mantıklı gelmeye başlamıştı. 

Şu an başka ne dileyebilirdim ki?

"Yankı.." dedim gözlerimi kapatıp. arka taraftan gelen hafif bir esinti ürpermeme sebep olmuştu; Yankı daha sıkı sarıldı. "Hemen gerçekleşecek bir dilek hakkım olsaydı ben de hep bu anın içinde kalmak isterdim."

Bir süre sessizlik olduktan sonra, "Külkedisi.." dedi. sesi titremişti. Kollarımı tamamen ayırmadan gevşetip başımı kaldırdım yüzüne bakabilmek için. 

"Yankı?" dedim buğulanan gözlerini görünce. Ellerimi yüzüne yerleştirdim. 

Başını hafifçe iki yana sallayıp gülümserken, "Blood red." dedi ve bir elini en sevdiğim gibi yanağıma yerleştirdi. "Mavi olur diye düşünmüştüm ama  blood red."

"Nasıl?" diye sordum kaşlarımı çatıp. 

"Aşk Külkedisi." dedi gülümserken. "Senin aşkın. Blood red."

"Kırmızı mı?" diye sordum ben de şaşkınlıkla. Hem de kan kırmızısı. Görmesem bile mavinin başka bir tonu olur diye düşünmüştüm ben de hep. 

"Böyle de çok güzel oldun." dedi. "Zaten hep çok güzelsin."

Aslında şu an mükemmel bir anın içindeydik. Ama her güzel şeyin bir sonu vardı. 

"Ben düştüm." dedi tüm güzel anların katili olan Görkem. 

"Sevdiceğim olmasaydı ben de düşerdim." dediğini duydum Nida'nın. 

Dönüp baktığımda ikisi de arka kapının önünde durmuş bizi izliyordu. 

"Mükemmel zamanlama." diye mırıldanarak Yankı da onlara döndü. Sırtıma doladığı kollarını çözüp elimi tuttu. "N'aber Görkem?"

"Sizi gördüm daha iyi oldum."

"Ben de." diye ona katıldı Nida. 

"Canım kardeşlerim, gerçekten hiç bölmek istemezdim ama fotoğrafçı geldi." diye açıkladı Görkem gelme sebeplerini. "Toplu fotoğraf çekimi için sizi bekliyoruz."

"Tamam." dedikten sonra bana döndü Yankı. "Gidelim mi Külkedisi?"

"Gidelim." dedikten sonra karanlıkta pek emin olamasam da durup Yankı'ya baktım. Elbisemle aynı renk olan rujum dudağının kenarına da bulaşmıştı ve mezuniyet fotoğrafında böyle bir görüntü vermesi çok hoş olmazdı. "Bekle bir dakika." dedikten sonra baş parmağımla fazla bastırmadan piercing tarafındaki ruj lekesini sildim. 

"Oha!" dedi Nida. Devam etmemesi için Görkem tarafından hafifçe dürtülerek susturuldu çünkü Görkem şu an burada benimle böyle bir şeyin ayrıntısına inmezdi. 

"Teşekkürler Külkedisi." diye fısıldadı Yankı gülümseyerek. Ben de ona aynı şekilde gülümsedim ve yanlarına gittik. 

Kapıdan girerken Nida koluma girip önden daha hızlı ilerlememizi sağladı. 

KülkedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin