68- "Senin selan çoktan okunmuş."

1.8K 247 168
                                    



-Multimedia, Kodaline - Head Held High


"Ceren çok merak ediyorum neden bu kadar süslendiğini."

Evren'i duymazdan gelerek işaret parmağımın ucuna doladığım ıslak mendille göz kapağıma bulaşan rimeli silmeye devam ettim dikkatlice.

Ankara trafiği için ani sayılabilecek bir fren yaptığında parmağım gözümün kenarına çarpınca ters ters baktım ona dönüp. "Gözüm çıkıyordu."

"Drama queen." dedikten sonra sorusunu tekrarladı. "Neden bu kadar süsleniyorsun?"

"Evren süslenmiyorum," dedim güneşlikteki aynaya yaklaşıp. "Rimelim dağıldı, onu düzeltiyorum. Ama sayende panda gibi görünüyorum artık."

"Falcıya giderken süsleneni de ilk defa görüyorum." derken trafik açılmıştı, yavaşça ilerlemeye başladı. "Ayrıca falcıya gittiğini de ilk defa görüyorum."

"Birincisi, falcı için süslenmiyorum." dedim göz kapağımı silerken. "İkincisi, süslenmiyorum. Rimelimi düzeltiyorum dedim. Üçüncüsü de, falcıya gitmek için çıkmadım zaten. Falcı sadece vakit geçireceğimiz yerlerden biri."

Bölümden tanıştığım ve uzun zamandır iyi anlaştığım Rana'yla dün öğle arasında kantinde otururken laf lafı açmıştı ve kuzeninin burada çok iyi bir falcı bildiğini söylemişti. Bir süredir haftasonu çıkıp vakit geçirmek istiyorduk zaten, o da bahanemiz olmuştu.

"Falcıya benim yerime de bir soru sorsana."

"Ne sorayım?"

"Bu sezon kim şampiyon olacakmış?"

"İyi, sorarım." dedim gülerek. Rimeli düzelttikten sonra güneşliği kapatıp arkama yaslandım. "Sen ne yapacaksın bugün?"

"Bilmem, eve dönerim herhalde. Yapacak daha iyi bir işim yok."

"İşin yoksa git de Görkem'e yardım et, ben de akşam gideceğim. Salı günü jüriye çıkacak, maketini bitirmesi lazım."

"Olur, geçerim birazdan." Dedi. "Bir de benim elim değsin bakalım. Burada mı buluşacaktınız?"

Camdan dışarı gösterdiği yere baktım. "Aynen, şu ileride. Sen burada dursan da olur."

Aynaları kontrol edip sinyalle sağa yanaştığında ben de uzanıp arka koltuktan çantamı aldım.

"Buyurun.." dedi durup dörtlüleri yakarken.

"Teşekkür ederim." Derken uzanıp yanağından makas aldım. Karşılık olarak o da benim yanağımı sıktıktan sonra vedalaştık ve arabadan indim.

Evren trafiğe geri karıştığında ben de köşedeki binanın önünde bekleyen Rana'yı ve kuzenini görünce onlara doğru ilerlemeye başladım.

"Ceren hoş geldin!" Dedi Rana yanlarına gittiğimde beni kucaklayarak. Geri çekildikten sonra kuzeniyle tanıştırdı. "Hande, Ceren."

Hande de bana sarılırken, "Merhaba, çok memnun oldum." Demişti. Enerjisi yüksek biri olduğu belli olan, tatlı kumral bir kızdı.

"Ben de çok memnun oldum." Dedikten sonra ekledim. "Çok beklettim mi sizi? Biraz trafiğe takıldık da."

"Yok canım, biz de yeni gelmiştik zaten." Dedi Rana. "Ee, heyecan var mı?"

Kararsız yüz ifademi görünce kahkaha attı.

"İnanmıyorsun fal işine biliyorum," dedi gülerek. "Öyle bir kafamız dağılsın aman."

KülkedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin