54.BÖLÜM

509 40 194
                                    

Yorum ve oy atmayı unutmayıııın<3

Selim Dinçer?

Yamaç'ın abisi. Yamaç nerede? Abisi geldiyse onun da gelmesi gerekmez miydi? Yoksa abisi var diye mi yoktu? Neden yoktu? Neden gelmemişti?

Doğru ya... Neden gelsin ki?

''Aliva,'' dedi Yamaç'ın abisi samimi bir sesle. Yalancı bir gülüş yerleştirdim yüzüme.

''Merhaba.'' zorla Aliva, düşürme suratını.

''Nerelerdeydin kayıpsın bir süredir?'' sesinde garip bir tını vardı.

Seni mi sorguluyor bu çakma Holmes?

''Buradayım işte.'' surat ifadem cümlemle birlikte nötr haline geçmişti.

Kaşlarını hafifçe kaldırdı, bakışlarımı çektim ondan.

''Buyurun lütfen,'' arkama doğru dönüp odadan çıkmama kalmadı baştan bir ses yükseldi. ''Aliva sen de lütfen.''

Ben de Kuzey'in yanına oturdum.

Açılan dosyalar, imzalanan beyaz kağıtlar. Mavi kalemler ve ilgimi çekmeyen onlarca detaydan sonra toplantı bitmişti. Gürsoy Holding, Türk Boks Federasyonuna finans sağlayacak ve Kaleli Spor Kulübü büyütülecekti.

Yaptıkları çok güzeldi.

Sporculara böyle destekte bulunmaları çok güzeldi. Hoşuma gitmişti.

''Aliva sağdan,'' dedi kısık bir sesle Kuzey. Direkt olarak sağa döndüm. Sanırım biraz dalmıştım.

''Senin evine mi?'' arabaya ulaştığımız zaman ses benden çıkmıştı.

''Senin evine?'' Benim mi evime?

''Ne yapacağız benim evimde?''

''Aliva yeni tadilattan çıkmadı mı? Bakalım nasıl yapmışlar?'' gözlüğünün üzerinden bana dedikleri fazlasıyla mantıklıydı.

Ben fazla dağınıktım.

''Kuzey?''

''Efendim.'' arabasının kapısını açtı ve binmeden önce son bir bakış attı bana.

''Ne zaman geldin Türkiye'ye?'' arabaya bindim ve kapıyı kapattım.

''Geçen hafta.'' arabasını çalıştırdı.

''Yamaç'la görüştün mü?''

Yuh Aliva.

Yuh bana. Çok yuh bana. En çok yuh bana. Yuh Aliva Gürsoy. Yuh.

''Anlamadım, cam bir anda açılınca sesini rüzgar bastırdı.''

''Kayra diyorum, Kaan ile görüştün mü?''

''Kayra ile mi? Kaan ile mi?'' batırdın Gürsoy tebrikler.

''İkisi ile de,'' zoraki bir gülümseme taktım yüzüme ''İkisini de çok özledim. E bir süredir de görüşmeyince merak ettim tabii.''

Kaşlarını kaldırdı inanmazca. ''Özleseydin arayıp sorardın sanırım,''

''Telefonum kapalıydı,''

''Evet sana kaç kez ulaşmaya çalışıp ulaşamadığımızı bilsen inanmazsın.'' derin bir nefes verdi. Hava kararmıştı.

''Amcam yerimi biliyordu, o yüzden aslında yerimi bildiğinizden emindim.''

''Senden iyi olduğunu duymakla, Melih amcadan duymak arasında çok fark var.''

''Kuzey-''

''Bir tek bizi değil çok kişiyi habersiz bıraktın sen. Arkadaşlarınla görüştün mü? Onlar ne diyecek biliyor musun? Maçta krize girip çıkıyorsun ve o maçtan sonra kimse ulaşamıyor sana.'' sesi sinirli değildi fakat sertti. ''Haberlerde, magazinde sürekli uyuşturucu krizi adı altında anlıyorsun. Ama çıkıp bir açıklama bile yapmıyorsun.''

ZEVAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin