Sabah uyanınca uyanır uyanmaz elim istemsizce alnıma gitti. Akşam alkol beni çarpmıştı ve eve gelince kusup bir de duş alıp uyumuştum. Gece olanları hiç düşünme fırsatı bulamamıştım. Ama düşündükçe kendimi Yamaç'a çekilir vaziyette buluyordum. O yüzden de düşünmemek yeni tercihim olmuştu.
Okulun gömleğini düzeltip ayağıma botlarımı geçirdim. Hava sıcak bile olsa beni motorcu botlarımdan hiçbir şey ayıramazdı. Ceketimi alıp aşağıya inerken bir yandan da gecikmemek için işimi aceleyle yapıyor ve etrafa çarpıp duruyordum. Termosu da çantama atıp evden çıktım.
Yamaç kapının önünde arabasına yaslı bir şekilde beni bekliyordu. Sabah beni alacağını söylediği için bu durum beni şaşırtmadı ama dün akşam olanlardan sonra biraz rahatsız hissediyordum kendimi. Ya bu sefer onu ben öpersem.
Bu doğru olur muydu?
Derin bir nefes verip arabasının yanına geçtim ve sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa bindim. Hiçbir şey demeden yanıma oturup arabayı çalıştırdı ve hızla okul yoluna sürdü. Termosu açıp bir yudum kahve içtikten sonra telefonumu açtım ve Instagrama girdim.
Özgür_Sayer: ♡
10.285beğeni~285yorum@anemon: ♡
@925: Al işte kaptı gül gibi kızı
Özgür'ün paylaştığı fotoğrafta fazla oyalanmayıp biraz aşağıya indim ve ilgimi çeken bir şey bulamayıp telefonu bıraktım. Yamaç'a baktığım zaman üzerinde okul formaları vardı. Zaten öyle olması gerekiyordu ama okul formaları insanlara yakışmazdı ve bu haksızlıktı.
"Dün tekila seni çarptı mı?'' dediği zaman yüzünde hafif gülümseyen bir ifade vardı. ''Evet'' dediğim zaman kahkaha attı ve ''Bünyen neden bu kadar zayıf?'' dedi. Derin bir nefes verdim ve konuşmaya başladım.
''Gece antrenman yapan biri olduğum için gece hayatı olan biri değildim Yamaç.'' dediğim zaman kafasıyla beni onayladı ve okulun bahçesine girdi. Çantamı alıp arabadan indiğim zaman Berkay ve Atalay da buraya doğru geliyorlardı. Berkay kafasıyla selam verdiği zaman gözüm Atalay'a kaydı.
Kavga etmişti.
Yamaç'ta, Atalay'ı fark ettiği zaman hafifçe kaşını çatmış bir şekilde yanına yürüdü. Atalay, Berkay kenarda duruken Yamaç'ta yanlarına ulaştı. Berkay, Yamaç'a bir şey dediği zaman hepsi bir anda bana baktı. Gözlerini üzerimden çekmelerini beklemeden çantama tutulup okula doğru yürümeye başladım. Ne olduğunu öğrenirdim zaten.
Sınıfa girdiğim zaman kendimi Nur'u yanına attım. Termosu çantamdan çıkartıp bir yudum aldım ve Nur'un saçlarıyla oynayın onu uyandırmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Teen FictionBazen hayattaki yerinizi sorgularsınız. Kim olduğunuzu ya da kim olmak istediğinizi. Ne kadar hayatınızı kendi başınıza yönetmek isteseniz bile ne seveceğiniz adamı, ne de geçmişinizini seçebileceksiniz. Ben Aliva Gürsoy; Dünya Boks Şampiyonu olabi...