Yorum ve oylarınızı unutmayııın <3
Bu kadar hayaletle nasıl yaşarım, bilmiyorum. Bu kadar kanla yolumu nasıl yürürüm inanın hiç bilmiyorum.
Ben bir katilin kızıydım.
Ben bir katildim.
Hayır ben katil değildim. Ben sadece çocuktum. Ne yaptığını bilmeyen biriydim. Toydum. Güçsüzdüm, küçüktüm belki de çok şeydim ben ama ben küçük bir kız çocuğunun katili değildim. Ben kız kardeşimin katili değildim.
Çok hatam vardı, evet. Çok büyük yanlışlarım, üzeri kapanamayacak gerçekler vardı, evet. Ama-
Aması yok.
Aması var. Ben insanım. Ben de hata yapabilirim ve yaptığım hataların ağır sonucunu da ödedim. Çok ağır bedeller ödedim ben.
Bu beni aklamaz biliyorum. Lanet olsun ki biliyorum, ne yaşarsam yaşayayım küçük bir kız çocuğunun ölümündeki etkenlerden biri olmam gerçeğini hiçbir şey silip atamaz.
Her şeyi kenarıya bırakıyorum. Bir bakıyorum. Karşımda babamın kanlı ellerini taşıyan öfkeli bir kız, beni öldürmek için boğazıma yapışıyor. Her kelimesinde beni yaralamaya çalışıyor. Her kelimesi tenimi deşmeye and içmiş bir bıçak gibi. Anlam veremiyorum. Veremediğim gibi de laf ediyorum. O benim canımı yakmaya çalışıyor.
Çünkü benim soy adım onun canını yıllar önce çok ağır bir şekilde yakmış.
***
''Tekmelerini biraz daha güçlü at.'' Son gücümle geçirdim lapaya doğru. ''Daha sert.''
''Sol ve sağ arka arkaya at tekmeni boşluk bırakma ve sert vur.'' önce antrenörün sol dizine takılı olan lapaya geçirdim tekmemi, ardından ise hızlıca ayak değiştirip sağ tarafa doğru attım tekmemi. Gelen süre ziliyle birkaç adım attım geriye doğru, eldivenleri çıkartmadan şınav haline geçtim. 10 saniye arası dolar dolmaz, bir dakika sürecek olan şınav turuma başladım.
Şınav biter bitmez ayağa kalkıp, eldivenleri çıkarttım. Elime aldığım 10 kiloluk topla mekik çekmeye başladım. ''Mekiği çeşitlendir.'' dedi antrenör. Kafamla onu onaylayıp, mekik şeklimi değiştirip devam ettim. Süre bittiği zaman bir tur dinlemem vardı.
''Aliva,'' diyen antrenörüme baktım. ''Dinlenmeni 10 dakikaya uzat, sonra altı tur maç yapacaksın.''
''Tamam.''
***
''İkinize de söylüyorum,'' ikimize bir bakış attı antrenör. ''Maçın dozunu arttırıp. Sokak dövüşüne çevirmeyin ringi.''
''Biz ne zaman dozunu arttırdık da?'' dedi Pınar, ringin kenarına yaslanırken.
''Seni üçüncü turdan nakavtla aldığım zaman.'' Pınar bana dönüp bir bakış attı.
''Hocam bir insan nasıl üçüncü turdan nakavt olabilir?'' bunu antrenörün yanındaki menajeri söylemişti.
''Aliva gazla çalışıyor. Prenses kelimesiyle gaza geliyor o.'' dedi Pınar. Bu sefer bakış atma sırası bendeydi.
''Tamam gerginliği bir kenara bırakıp, hazırlanın bakalım. 4 tur 3 dakika, 2 tur ise 5 dakika yapacaksınız. Arada 30 saniyelik dinlenme olacak.'' gardımı aldım. Aynı şeyi yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Teen FictionBazen hayattaki yerinizi sorgularsınız. Kim olduğunuzu ya da kim olmak istediğinizi. Ne kadar hayatınızı kendi başınıza yönetmek isteseniz bile ne seveceğiniz adamı, ne de geçmişinizini seçebileceksiniz. Ben Aliva Gürsoy; Dünya Boks Şampiyonu olabi...