Merhabalar.
5. Bölüm ile buradayız.
Beğeni ve yorumlarınızı benden esirgememeniz dileğiyle.
İyi okumalar ♡
5.BÖLÜM
Tenim buz gibi suya temas edince bir anda kafam dank etti. Cidden bu sabah olanlar gerçekten olmuş muydu? Hem ben niye sudayım?
''Kaan.'' diye bağırırken boğazıma kaçan suyla suyun yüzeyine çıktım. Daha güneş bile doğmadan buz gibi havuzun içindeydim.
"Saat daha-" durdum ve saati bilmediğim için farklı bir şekilde devam ettim, "Saat, saat kaç lan!" Kaan cevap vermeden sudan çıkamam için elini uzatınca elini tutup onu da suya çektim. Kaan beklemediği bir anda benimle birlikte suya girince, "Aliva saat daha 6 be." diye bağırdı.
''Ben daha yarım saat önce uyudum sarışın öyle uyandırılır mı?" dedim. Hem uyku sersemi hem de yorgundum.
Benim qsık suratımın aksime Kaan gülmeye başlayıp konuştu, "Nasıl uyandırıldığının farkında mıydın gözün kapalı kovalıyor gibiydin." deyip bir de kahkaha attı.
Yazıklar olsun. Kesinlikle yazıklar olsun.
"Boğarım seni sarışın." dediğim zaman titrememe engel olamamıştım daha güneş doğmamıştı ve biz havuzda tartışıyorduk. Havuzdan çıkmaya başlayıp tam merdivenin son katındaydım ki arkamdan biri beni geri suya çekti. Ben baştan suyun dibini boylarken hızla geri yüzeye yüzdüm.
Fakat ben yüzeyine çıktığımda Kaan içeriye ulaşmıştı bile "Ahh lanet olsun Allahım." diye bağırıp sudan çıktım.Hızlıca odama giderken yolda Kayra'yla karşılaştım. Bu evde neden saat 6 da bu kadar trafik vardı ki. Beni iyice süzdükten sonra gözleri tişörtümün üzerinde durdu. T-shirtüme baktığım zaman beyaz t-shirtüm suya girince üzerime yapışmıştı ve sanki üzerimde yokmuş gibi her şey ortadaydı.
Gözlerimi devirdim ve kolumu göğsüme sarıp "Önümden çekilirsen yoluma devam edeceğim Kayra." dedim. Gülerek önümden çekildi ve "Emrinize amadeyim prensesim," dedi.
Gözümü devirip odama gittim.
Bir gün gözlerim devrilmekten çıkacaktı.
Üstümü çıkartınca fark ettim, sahi ne olmuştu? Yeni yeni olanları hatırlayınca gülmeme engel olamadım. Hatta odanın ortasında kahkaha atarak üstümü çıkartıyordum.
Kısacası Kaan'a saat 5.30 gibi beni 6'da kaldırmasını söylemiştim. O da odama tencere kepçeyle gelip mâni söylemişti, ben de sinirlenip onu kovalarken havuza düşmüştüm, evet mükemmel sabahım. Belliydi bugün hiç güzel geçmeyecekti. Mâni olarak ne söylediğini hatırlamıyordum hafızamı zorlarsam hatırlayacağımı düşünüyordum.
Bulmuştum;
Aliva uyumak ister,
Ama okul bekler,
Okulda sevenin vardır,
Senin yollarını gözler.Uyan Aliva uyan,
Sensiz buralar yalan,
Okul var bilir misin,
Sen oraya aitsin.Maniyi düşünerek üzerime bir şort ve kapşonlu ceket aldım, saçlarım hâlâ ıslaktı ama kafama kapşonu geçirdiğimde hazırdım. Kulağıma kulaklığı takıp önce odadan çıktım. Sonra evden, sonra sokaktan, sonra da mahalleden.
Kulağımda kulaklıkla koşuyordum. Evden biraz ilerleyince sahile inmiştim ve güneş yeni yeni doğarken sahilin kenarında koşuyordum ki yağmur yağmaya başladı. Harika, bugün daha nasıl kötü gidebilirdi bilmiyorum. Ama ıslanmış olmak çokta kötü sayılmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Teen FictionBazen hayattaki yerinizi sorgularsınız. Kim olduğunuzu ya da kim olmak istediğinizi. Ne kadar hayatınızı kendi başınıza yönetmek isteseniz bile ne seveceğiniz adamı, ne de geçmişinizini seçebileceksiniz. Ben Aliva Gürsoy; Dünya Boks Şampiyonu olabi...