60.BÖLÜM

402 35 419
                                    

Selamlaaaaaar, hayatımın altüst olduğu ayları geride bıraktım derken baştan aynı sürece girdim.

Bilir misiniz bilmem ama Yks sürecinden geçtim bu yıl. Ve sınav açıklandı, tercih süreci oldu. Ama tercih yapmadım. Bu tarz onlarca durumdan dolayı kafam karışıktı. Ve beyniniz allak bullakken yazamıyormuşsunuz bunu güzel güzel deneyimledim.

Her neyse hepinizi bol bol öpüyorum ve kocamaannn sarılıyorum <3

Ya bir de o kadar okuyan var niye beğenmiyorsunuz benim kitabımı? Ağlayayım mı geceleri? Okuyorsunuz bir de keşke beğenseniz de ben de bol bol yazma hevesi yüklensem.

Her neyse bebeklerim.

Ama mesela bu bölüme de şimdi bir 25 oy 100 yorum gelse fena da olmaz şimdi.

Bu sınır geldiği zaman görüşürüz o zaman.

Neyse gidiyorum ben iyi okumalar size <3

***

56. Bölümden.

''Bir tane de-'' gözlerimi sımsıkı yumdum. ''Ablan var.''

Ablam.

''Adı ne peki?'' sesim iyice kısılmıştı.

''Almira.''

Almira. Almira Gürsoy.

60.BÖLÜM

Bazen hayatımın bana ait olup olmadığını anlamaya çalışıyorum. Duruyorum ve düşünüyorum.

İçinde yaşadığım, kararlarımı kendim alarak ilerlemek istediğim bu hayat gerçekten bana mı ait. Yoksa ben birilerinin kuklası mıyım?

Bugün şu cevaba ulaşıyorum.

Evet eskiden, gerçekten eskiden bana ait değildi belki ama artık attığım her adımın sorumluluğunu ve yükünü üstlenmiştim.

Yapacağım kararları artık öfkeme ve kinime göre değil de doğrulara göre vermeye çalışmaya başlamıştım.

Bence benim için fazlasıyla büyük bir adımdı.

Telefonumda dalıp kaldığım görseli kenarıya kaldırmaya devam ettim. Galeride dolaşıyordum. Bir şeyleri düşünmeme yardımcı oluyordu.

Yani en azından biraz odaklanıp daha önce kaydettiğim şeyleri görmeme yardımcı oluyordu.

Bir silahın kabzasında çektiğim harflere baktım.

A.E.

Elimdeki bilgilerle bu isime ulaşamamıştım belki ama bildiğim birkaç şeyden biri de bu kadının gayette önemli biri olmasıydı.

Medusa'yla kendini özdeşleştirmiş önemli biri.

Silahı elimde olan önemli biri.

Silahını istemişti benden. Herkes bir şeyler isteyebilirdi. Mesela ben de normal bir hayat istiyordum. Herkes her istediği şeye sahip olamıyormuş demek ki.

ZEVAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin