Yorum ve oylarınızla destek olmayı unutmayın♡
Gelen shotlara baktığımda renklerindeki keskinlik tehlikeli duruyordu.
Oturduğumuzdan beri Kayra'yla çok konuşmamıştık. O sadece içecek seçmiş ve benim seçtiklerimi iptal ettirmişti. Ve seçtikleri ise biraz sıkıntılıydı.
Önümde ki renk renk içkiler beni hemen sarhoş edebilcek türdendi. İçeceklerden birini alıp hafifçe tadına baktım sanırım meyveli tekilaydı. Bir yudum aldım ve bardağı ağzımdan uzaklaştırdım. Kayra sanırım bu kontrollü halimden sıkılmıştı çünkü o da bir bardağı kafasına dikip bana dönmüştü.
"Bir hileciyi kandıramazsın Prenses" dediği zaman gözümü devirip arkama yaslandım. Ne kadar önemli bir şey yapmamış olsa bile sonuçta bütün gece ona üzülmüştüm ve o benim duygularımı yönlendirmişti.
Şerefsizdi işte.
Ve kirli oynamıştı. Unutma.
"Küs müyüz Prenses, o yüzden mi konuşmuyorsun?" dediği zaman yüzündeki alaycı ifade gerçekten sinirlerimi bozuyordu.
"Evet Kayra küsüz hattâ buradan çıktıktan sonra seni döveceğim." dediğim zaman gülerek arkasına yaslandı.
Başını geriye atıp birkaç saniye gözlerini kapatınca gözlerim onun üzerindeydi. Hiçbir şey yapmıyordu ve bu halleri oldukça rahatsız ediyordu.
Kollarımı dizlerime koyup biraz öne eğildim ve derin bir nefes aldım. İçerisi meyveli içki kokuyordu ve ortadaki boş alanda da dans edenler vardı. Mekan çok iyiydi arasam bu kadar iyi bir mekan ne bulabilirdim ne de yapabilirdim.
"Hadi bir oyun oynayalım Kayra,'' dediğim zaman yüzün de yine alaycı bir gülümseme oluşmuştu. Kafasıyla onayladı ve gülüşü derinleşti.
"Oynayalım Prenses.''
O an fark ettim, çok büyük bir hata yapmıştım ama bütün gece sıkılmak istemiyordum.
"Bir shot bir soru." dediğim zaman kafasıyla onayladı ve eline bir bardak alıp tek yudumda içti.
Bardağı masaya bıraktığı zaman yanında oturan bana döndü ve "Kafese giriyorsun değil mi?" dediğinde istemsiz olarak gözlerimi açmıştım. Bu kadar dolandırmadan soracağını düşünmemiştim. Tahmin etmişti ve şimdi doğrulayacaktı. Ama o zaman da doğrulamamış mıydı? O zaman bu gece herkes açık kart oynayacaktı.
Bana uyar.
Uyar mı?
"İngiltere'de gidiyordum kafese, eğlenceli oluyordu ama Türkiye'de hiç gitmedim.'' dediğim zaman dürüstlüğümden hoşlanmış gibiydi.
Umarım o da bana karşı dürüst olurdu.
Elime kırmızı bir tekila alıp tek yudumda içtim ve Kayra'ya döndüm. "Sürekli mankenlerle takılıyorsun?" dediğim zaman kaşını kaldırmış bir şekilde sorunun devamını bekliyordu. "Hiç sevgilin olmadı mı?" diyerek cümlemi bitirdiğim zaman sanki istediği soruyu alamamış gibiydi.
"Ciddi işler ilgimi çekmiyor." diye konuyu kestirip attı. Önündeki sarı içeceği tek yudumda içtiği zaman yüzünü ekşimişti. Eğer o yüzünü ekşittiyse içtiğim saniye sarhoş olabilirdim.
Soracağı soruyu beklerken arkamı yaslandım ve gözlerimi gözlerinde sabitledim. "Peki Prenses dün gece seni içeriye getiren kişi neden bu kadar önemli?"
Aslında bunu daha önce hiç düşünmemiştim. Benim için çok önemliydi ama neden önemliydi?
Bilmiyordum. Cevap veremedim kendime. Ama Kayra'ya cevap vermek zorundaydım işte. Sırf bu kişi için bizim çocukları bile ekmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Teen FictionBazen hayattaki yerinizi sorgularsınız. Kim olduğunuzu ya da kim olmak istediğinizi. Ne kadar hayatınızı kendi başınıza yönetmek isteseniz bile ne seveceğiniz adamı, ne de geçmişinizini seçebileceksiniz. Ben Aliva Gürsoy; Dünya Boks Şampiyonu olabi...