Yorum ve oy atmayı unutmayınnnn :')
Gözümü kamaştıran ışıkla yüzümü öbür tarafa çevirip gözümü tam olarak açtım. Üstümde büyük bir yorgunluk, başım da ise katlanılamaycak bir baş ağrısı vardı. Kendime geldiğim zaman etrafta telefonumu aradım. Ama hiçbir şey bulamamanın verdiği hayal kırıklığıyla kalkıp direkt olarak duş aldım.
Üzerimi giyinip dün olanları hatırlamaya çalışırken; kendimi ne kadar zorlarsam zorlayayım, hiçbir şey hatırlamıyordum.
Böyle olacağı belliydi zaten.
Teşekkür ederim Kayra.
Üstüme bir eşofman takımı giyip aynadan kendime baktığım zaman, odamla çok uyumlu olduğumu fark ettim.
Telefonumu da masanın üzerinde %20 şarjla bulunca ben de bir fotoğraf çekinip Instagram'da paylaştım.
Aliva_Gürsoy:☀️
92.701 beğeni ~ 1579 yorum@174: OMG
@3946: Bu kız hem çok güzel hem de Gürsoy adaletine tüküreyim dünya
@396: Hi baby
@Özgür_Sayer: 🔥🔥🔥
↪@çağrıkarabulutt: mal mısın oğlum yangına niye körükle gidiyorsun.↪@oğuzerbayyy: Onu bunu geçin Aliva kankam 170k takipçi olmuş
@3768: is she boxing campion?
@22: +@3768 YES 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
@2936 : Burası Ankara mı ?
Fotoğrafı paylaşır paylaşmaz telefonu şarja takıp aşağıya indim. Havuzun etrafında oturan Kayra ve Kuzey olduğunu düşündüğüm kişilere doğru yürürken, aslında hava zannettiğim kadar soğuk olmadığını farkettim.
Normalde sabah kalktığım zaman hava fazlasıyla serin olurdu. Neyse birazdan gidip üstümü değiştirirdim zaten.
Kuzey'in yanına oturup kafamı omzuna bıraktım. Başım hâlâ çok ağrıyordu o yüzden hiçbir şey dinlemeden gözümü havuza sabitleyip dümdüz duruyordum.
Konu nasıl geldiyse bana gelmişti ve şu an kafamı kaldırıp bizimkilerin sohbetine dalmaya hazır bir şekilde Kayra'yı dinliyordum.
"Geç uyanınca çok sersemsin değil mi prenses?" dediği zaman yüzüne boş boş bakmaya devam ettim.
"Sadece 3 saat geç uyandım Kayra." dediğim zaman güldü.
"Sen 3 saat geç uyanmadın prenses saat 1'de uyandın." kaşlarını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Teen FictionBazen hayattaki yerinizi sorgularsınız. Kim olduğunuzu ya da kim olmak istediğinizi. Ne kadar hayatınızı kendi başınıza yönetmek isteseniz bile ne seveceğiniz adamı, ne de geçmişinizini seçebileceksiniz. Ben Aliva Gürsoy; Dünya Boks Şampiyonu olabi...